Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei å hå...

Vi er et par som drar til Bali om nøyaktig 14 dager og 5 timer.. :)

Ingen av oss har vært der før, og jeg har jo googlet meg ihjel for å finne info, så jeg er forbredt og organisert! :)

Men er det noen som har vært der før, som kan gi meg noen tips? Hva MÅ man få med seg der? (vi skal bo på Tanjung benoa)... Hva bør man pakke? Hvordan kommer man seg gjennom den syykt lange flyturen?

Alle tips mottas med en stooooor takk!!: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset... Fikk ikke helt svar på mine spørsmål der, men noe hvertfall..:)

Skrevet

Vi har nettopp kommet hjem fra Bali og du kan bare glede deg, det er helt fantastisk! Dere bør besøke Ubud, der er det kort vei til mange aktiviteter. Kan anbefale White River Rafting og vulkantur ved soloppgang. Vi dro til Gili Air utenfor Lombok og det anbefaler jeg på det sterkeste. Her er det fantastisk å snorkle. Flyturen er bare noe man må gjennom.. Vi hadde med oss to barn og det gikk helt fint. Kjedelig, men sånn er det bare.

Skrevet

På Bali kan du virkelig få det meste ut av ferien. Hvor skal dere bo? Vi bodde tre netter i Kuta, og resten av ferien bodde vi i Seminyak. Anbefaler restauranten Trattoria og Rumors. Fantastisk mat.

Ellers vil jeg anbefale dere minst tre netter på en av Gili øyene. Det er det virkelige paradis.

Ta også turen til Nusa Dua, flotte strender, og flotte hoteller.

Skrevet

Hei..

Og takk for svar.. Vi drar med Apollo, og skal bo på et hotell som heter Club Bali Mirage i Tanjung benoa...Er det store avstander mellom plassene der? kuta-nusa dua, etc...?

Skrevet (endret)

Endret av Hanneli
-
Skrevet (endret)

-

Endret av Hanneli
-
Skrevet

Hei Igjen.. Og tusen takk for alle svar... :) Nå gleder jeg meg enda mere etter å ha lest hva alle dere her har gjort!! Et spørsmål, den gilli øyen, er det langt over til den, og hvis man har tenkt å overnatte, må man da booke hotell på forhånd eller hvordan fungerer dette?

Skrevet

Det er et par timer med hurtigbåt, husk sjøsyketablett.. Det er uproblematisk å finne overnatting, generelt syntes vi det var vanskelig å booke på forhånd. De foretrekker visstnok at folk bare dukker opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...