Gå til innhold

Hvordan gikk dere frem?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Dere som har hatt trekant, hvordan gikk dere egentlig frem?

Vi har lyst å ha trekant med en til mann, men vet ikke helt hvordan vi skal gå frem. Hva gjør man hvis man har besøk av en man har lyst å ha med i senga? Han vi vil ha med har tidligere "høvlet over" meg, så han har sikkert ikke noe imot å gjøre det en gang til..

Anonym poster: 5f1b0cb5e81fb10a9bb67ed0059c9a73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. spørsmålet er vel hva du vil ha utav det. Er mange gutter/menn som ikke klarer tanken på å "krysse kårder" når det først kommer til sitt

2. de meste erfarne mannfolk i MMF trekant er ofte bisexuelle og har derfor intet problem med det, og liker gjerne å leke litt med fyren også

3. endel kan få potensproblemer når de plutselig står der og skal prestere både forann ei jente og en fyr, dette kan føre til endel surmuling og dårlig stemning. viktig å ha i bakhodet.

4. pass på så ingen blir utelatt underveis, personlig synes jeg det beste er om man har god kommunikasjon alle 3 på forhånd så man slipper usikkerhet, sjalusi og annet grums

Anonym poster: 24406fba8c25d51bca0afe879a8933b7

Skrevet

Tenkt mer på om hvordan man gjør det når man sitter å prater helt vanlig og får lyst å ha en trekant.... kan ikke bare spørre "Hei, har du lyst å ha sex med meg og samboeren min?" Syns det er litt vanskelig å få kommet i gang liksom..

Har pratet en del med samboeren min om det, vi vil jo ikke at det skal endre noe i forholdet vårt..Vi har laget en slags "kjøreplan". Jeg skal ikke kysse den andre mannen, og samboeren min vil først bare se på meg og han andre.. Men når han 'joiner' så vil han ha like mye oppmerksomhet som den andre.

Syns det er greit å ha litt regler å forholde oss til så vi ikke gjør noe som den andre ikke liker.. Er jo litt smårisky med trekant, men vi har overlevd det en gang før uten sjalusi, bare at da var vi veldig fulle og fikk ikke så mye nytelse av det.

Anonym poster: 74636125d6f5a19401c517ee16aac1aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...