Liseh Skrevet 10. august 2012 #1 Skrevet 10. august 2012 Hei. Det er viktig å holde en fin balanse. Jeg har selv trent hele livet men spiser både gotteri og forskjellig type mat, men.. ikke for mye av alt. Og det er viktig å bevege seg litt når maten har fått roet seg i maven. Da opprettholdes forbrenningen. Og trening. Kjør enkle apparater eller treningsøvelser. Det er bedre å kjøre de hyppig og lett med mange repistisjoner enn sjelden og tungt. Da får man mer synlig effekt for de som ønsker en slanakere figur. (jeg har vært trener i mange år). Men det er viktig å vite at noen ønsker å bli store og muskuløse. De har sin måte å trene på. Sjekket en bloggside som har fått dårlig kritikk fra endel av mine venner og ser at livet til vedkommende også er et stort kaos. Slik har det alltid vært for hun og det virker som vedkommende er kritisk til mye og skriver endel farlige ting. Se http://vibekehermans...01_archive.html Jeg anbefaler sammen med mine venninner å ikke følge Vibeke Hermansens råd. Har også fått en tilbakemelding om at slik ekstremitet har bare ført med seg dårlige ting. Så derfor. Hvis dere vil følge mine råd for trening, så send en melding her og jeg skal komme med forslag til god veiledning for det du ønsker. Det skal værre morro å trene og spise riktig. Man mister lett motivasjonen hvis ikke Hilsen Lise H
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå