AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 at du var ett annet kjønn, bare for å få vite hvordan det føles å onanere? Anonym poster: 4fc33da2e3e717dff586a8f1a2b8e5c1 1
Minya Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 Jeg skulle ærlig talt ønske at vi hadde sånn teknologi som i den filmen jeg så for ti år siden, der man kunne flytte jeg-et fra en kropp til en annen. Jeg er dritnysgjerrig på hvordan en mann føler seg under sex, onanering og generelt hvordan verden ser ut fra en mannskropps synspunkt.
Gjest Minpin Skrevet 9. august 2012 #3 Skrevet 9. august 2012 Har ikke fantasert om det, nei, men jeg har drømt at jeg var mann og hadde både sex og onanerte i drømmen. Spesielt.
betrayed Skrevet 9. august 2012 #4 Skrevet 9. august 2012 Heheh gjør det hele tiden jeg. Syns det virker mye mer sexy å runke enn å fingre. Kanskje jeg er transkjønnet.
Everywhere I go Skrevet 10. august 2012 #5 Skrevet 10. august 2012 Haha, ja! Hadde vært kjempemorsomt om jeg kunne vært gutt for en dag! Da skulle jeg hatt sex, runket og selvfølgelig fått noen til å slå meg i ballene slik at jeg kan "føle smerten" med gutta, eventuelt sammenligne den med menssmerter 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå