AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 Prøv å være kidnapperen til Sigrid. Du ser en ung dame gående alene langs veien ved en barnehage rundt midnatt, og det er ingen andre i nærheten. Du tar sjangsen på at ingen andre kommer og stopper, og truer henne inn i bilen, og tvinger henne til å ta av skoene og å gi fra seg mobilen. De kaster du inn i hagen til barnehagen, fordi du stresser selv. Så kjører du fort derifra. Kanskje kjører du ned låveveien. Du vil forte deg bort, og kjører enten til et avsidesliggende sted nær marka/skogen, eller du bor i et hus som er skjermet for omgivelsene, eller kanskje du bor på en gård. om du bor i et nabolag i Oslo, eller utenfor Oslo, bor du kanskje litt skjermet fra andre hus(masse trær, hekk, gjerde rundt huset) Jeg tviler på at du vil i blokk, rekkehus, eller hus som er synlige, da du kan risikere å møte på noen som ser hva du holder på med. Kanskje du har en garasje der du kan gå fra garasjen og inn i huset? Eller så er hun blitt tatt med til et annet land ... når man tenker på at skoene og mobilen ble tatt ifra henne, frykter man det. For en voldtektsmann ville da bare dratt henne inn i bilen og voldtatt henne, og sluppet henne fri. Eller? Tenker vi som kidnapperen(e), vil vi kanskje finne de(n) som gjorde dette! Anonym poster: bec9a9b604e67bdb86d0a62db7d2852b
AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 Eller vi kan overlate jobben til politiet, siden de faktisk jobber med dette og ikke bare har sett det på Criminal minds... Anonym poster: 94fd20635f5ec0d3e8346d9840c7da06 9
AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #3 Skrevet 9. august 2012 Eller vi kan overlate jobben til politiet, siden de faktisk jobber med dette og ikke bare har sett det på Criminal minds... Anonym poster: 94fd20635f5ec0d3e8346d9840c7da06 Anonym poster: bec9a9b604e67bdb86d0a62db7d2852b 2
betrayed Skrevet 9. august 2012 #4 Skrevet 9. august 2012 Hadde jeg voldtatt ville jeg nok drept personen etterpå og kvittet meg med alt av spor. Men så er jeg heldigvis ikke voldtektsforbryter og har heldigvis ikke kidnappet Sigrid..
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #5 Skrevet 10. august 2012 Hadde jeg voldtatt ville jeg nok drept personen etterpå og kvittet meg med alt av spor. Men så er jeg heldigvis ikke voldtektsforbryter og har heldigvis ikke kidnappet Sigrid.. Men villle du, som voldtektsforbryter, legge igjen skoene og mobilen til offeret før du tok henne med bort? Som regel pleier man å fjerne sko slik at offeret ikke kommer seg så fort bort. Det er vondt å løpe barbent på grus, skogsvei, asfalt ... Anonym poster: bec9a9b604e67bdb86d0a62db7d2852b
betrayed Skrevet 10. august 2012 #6 Skrevet 10. august 2012 Men villle du, som voldtektsforbryter, legge igjen skoene og mobilen til offeret før du tok henne med bort? Som regel pleier man å fjerne sko slik at offeret ikke kommer seg så fort bort. Det er vondt å løpe barbent på grus, skogsvei, asfalt ... Anonym poster: bec9a9b604e67bdb86d0a62db7d2852b Jeg ville nok brent alle klærne og sprengt mobilen til helvete.
apekatt Skrevet 10. august 2012 #7 Skrevet 10. august 2012 He He .. Håper ikke kidnapperen leser det som blir skrevet her -.-''
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå