Gjest Camilla Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 Heisann! Det er akkurat 2 uker og 3 dager siden jeg tok piercing i tungen og jeg er enda hoven. jeg var i studioet på tirsdag da det hadde gått 2 uker får å høre, å da byttet hun til en lengre stang og sa at noen hovner mer opp en andre. så jeg lurte på om noen har erfaring med dette? vil det ta lang tid før hevelsen går ned? er det normalt å være hoven i 2-3 uker?
frka7x Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 Jeg var hoven i rundt 1 uke. Men jeg drakk hvertfall masse slush og vann med isbiter, så hevelsen ble betydelig mindre. Så du kan jo prøve det, med mindre du allerede gjør det?
Nenna Skrevet 9. august 2012 #3 Skrevet 9. august 2012 Jeg var hoven i ca. 2 uker, mens en venninne av meg kun var hoven i 4-5 dager. Folk reagerer forskjellig på piercinger som alt annet, så det gir seg nok etterhvert. Husk og rens regelmessig og drikk masse vann med isbiter. 2
Yesterday Skrevet 10. august 2012 #4 Skrevet 10. august 2012 Jeg var hoven i ca 2 uker, klarte ikke spise normal mat heller i løpet av de to ukene, så det ble mye suppe. Så lenge de i piercingstudioet ikke sier at det er noe galt og ber deg om å ta smykket ut så er det ikke noe å bekymre seg om, hvis de er profesjonelle da.
Gjest Uanonymbruker Skrevet 10. august 2012 #5 Skrevet 10. august 2012 Jeg var hoven i rundt to uker, da begynte det å gå ned, men var ikke helt fin igjen før etter tre-fire uker. Det er jo en piercing som aldri får være ifred og som blir eksponert for bakterier konstant så det tar gjerne litt tid.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #6 Skrevet 10. august 2012 Jeg husker ikke hvor lenge akkurat jeg var hoven, sikkert rundt 1-2 uker. Men jeg hadde en ganske lang stang til å begynne med for å ha noe å gå på. Gikk ca 2 måneder før jeg bytta stang, da føltes det som om stanga var for trang (den nye altså) men etter noen måneder med den nye stanga, er stanga for stor igjen. Så tar en stund før tunga blir i normal størrelse igjen Anonym poster: 08993b211726f1a841fa9e18124b640b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå