Gå til innhold

G-punkt orgasme med fingring

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Klarer damer å få g-punkt orgasme om mannen fingrer henne på g-punket med "kom-her" bevegelse? Er det deilig for damer?

Anonym poster: 6687320e04ad85c958d79543839b9323

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer damer å få g-punkt orgasme om mannen fingrer henne på g-punket med "kom-her" bevegelse? Er det deilig for damer?

Anonym poster: 6687320e04ad85c958d79543839b9323

Ja jeg er i hverfall vant til det. Xen min var veldig flink til dette. Fikk så og si alltid g-punktsorgasme når han fingret meg. Men ikke alle menn kan den ferdigheten. Så da må man lære opp en ny en... : )

Skrevet

Nei, tror mange menn undervurderer verdien av å være god med fingrene.

Hadde sikkert fint klart å komme om de jeg har hatt med i senga faktisk

kunne litt bedre håndbruk..

Skrevet

Ja! Ikke for dypt inn da:)

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Kommer an på jenta. For noen blir det litt vel heftig stimuli, for andre er det den gyldne veien til orgasme.

Anbefaler å prøve deg frem med f.eks. en finger mens du slikker - da får du kjapt vite hvor hardt du kan gå til verks.

• Liker 2
Skrevet

En finger (eller flere) samtidig med slikking.... WOW...

• Liker 2
Skrevet

Jeg husker eksen min var dritflink til å gi meg G-punktsorgasmer, og ble svært positivt overrasket da mannen min fant G-punktet mitt ved første forsøk og sendte meg til de høye himler. :fnise:

Nå varierer det jo fra jente til jente hvilken type orgasme de får, hvor sterke, hvor lett de kommer og om de liker G-punktsorgasmer i det hele tatt.

Men "kom-hit"-bevegelsen er essensielt det du trenger for å gi en slik orgasme, vel å merke på riktig sted. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...