AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 I helgen ble jeg og en venninne utsatt for blind vold og fikk flere kraftige slag mot hodet. Jeg var vel så pumpet full av adrenalin at jeg kjente ingen smerte, og var mest opptatt av å få min venninne på legevakten ettersom hun svimte av og virket veldig surrete. Gikk heldigvis bra med henne! Nå i ettertid har jeg hatt ekstremt vondt i hodet, og sover utrolig mye! Klarer ikke holde meg våken en hel dag, og har sovet i overkant av åtti timer de siste fem døgnene. Lurer på om noen har hatt samme erfaring etter hodeskade og om det er noe poeng i å oppsøke lege, eller vil det gå over av seg selv? Anonym poster: 27f551696308e71d94640d9ef8c1e5fd
ini Skrevet 9. august 2012 #3 Skrevet 9. august 2012 Det skader ikke å ta en telefon til fastlegen i alle fall. Det er ikke normalt å sove 80 timer på fem døgn. Men vet at hodeskader kan ha sammenheng med økt søvnbehov. Syns du burde ringe legen i alle fall og høre. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #4 Skrevet 9. august 2012 Har du tatt smertestillende? Det kan man bli trøtt av. Anonym poster: b824c9c72f678a371374b6507383b7ff
Minya Skrevet 10. august 2012 #5 Skrevet 10. august 2012 Høres veldig ut som en hjernerystelse spør du meg. Kontakt fastlegen din du, det er bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå