HansenJohansen Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 (endret) Hei. Tror at jeg først smitta et familiemedlem med forkjølelse. Siden det så har jeg begynt å bli god igjen, men nå tror jeg at jeg har blitt smitta av familiemedlemmet selv, så det er mao en slags payback;) Ønsker å unngå å havne i denne «smittesirkelen» av forkjølelse og å forhindre andre i å bli smitta av meg. Tenkte på å bruke plastikkhansker når jeg f.eks er kjøkkenet. Noen flere tips til hva jeg burde gjøre? Takk for hjelpen. Endret 9. august 2012 av HansenJohansen
AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 Bruk kondom. Får dere ikke lære dere det på barneskolen? Anonym poster: 535c1846ac909b38832cb57aeae9db42
Gjest Minde09 Skrevet 9. august 2012 #3 Skrevet 9. august 2012 Hele familien må være nøye med håndvask. Ikke nyse og hoste ut i lufta men bruk innsiden av armen. Kanskje bruke antibac for å tørke av kraner og håndtak ol. God bedring til familien HansenJohansen.
Wednesday Skrevet 9. august 2012 #4 Skrevet 9. august 2012 det kommer helt an på hva det er som feiler deg ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå