Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt meg voks for å vokse beina. Har prøvd en gang før, men da havnet voksen i søppla i frustrasjon. Tenkt jeg skulle prøve på ny. Jeg har nå vokset 1,5 bein :fnise: Jeg måtte ta pause for det begynte å bli litt vondt.

Jeg synes resultatet blir dårlig, også synes jeg det er vanskelig å komme til overalt. Spesielt vanskelig blir det når jeg ikke kommer til skikkelig med venstrehånda og må bruke høyrehånda (er venstrehendt).

Noen som har noen gode tips og råd?

Endret av Ixnay
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er sikker på at du tar på voksen riktig? Tar på voksen med hårenes retning og drar av imot hårenes retning? Strekker du huden når du drar av stripsen?

Skrevet (endret)

*dobbel

Endret av sebra
Skrevet

Hudpleieren min fortalte at voks hjemme sjeldent blir bra da man ikke klarer å få voksen varm nok, ikke har riktig teknikk og ikke er rask nok i bevegelsen. Jeg ville invistert i en rimelig epilator, eller vokset hos hudpleier :)

Skrevet

Du er sikker på at du tar på voksen riktig? Tar på voksen med hårenes retning og drar av imot hårenes retning? Strekker du huden når du drar av stripsen?

Jepp, også et veeeldig tynt lag (når jeg får det til da).

Skrevet

Hudpleieren min fortalte at voks hjemme sjeldent blir bra da man ikke klarer å få voksen varm nok, ikke har riktig teknikk og ikke er rask nok i bevegelsen. Jeg ville invistert i en rimelig epilator, eller vokset hos hudpleier :)

Det er nok ikke et dumt råd! Hudpleier blir kanskje litt dyrt, men hvis resultatet blir bra så er det kanskje verdt det.

Vokser ikke håret litt ujevnt, slik at når jeg får vokset leggene så vil det straks komme frem hår igjen som var for korte, eller ikke kommet frem når man vokset?

Har du prøvd epilator, og har du i så fall fått godt resultat med det?

Skrevet

Jeg har prøvd det meste av hårfjerning, begynte å vokse men dette ble fort dyrt, derfor kjøpte jeg en rimelig epilator. Epilering fungerer veldig bra om du først tar en runde med voks hos en proff, for så å epilere selv etter dette ca 2 hver uke. Da får du tatt hårene mens de er korte og svake, hos meg har det blitt mindre og mindre hår å epilere, ha tilogmed begynt å epilere under armene! Er kjempefornøyd med resultatet den gir, viktigste når man vokser og epilerer er å aldri bli fristet til å bruke høvel innemellom :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har prøvd det meste av hårfjerning, begynte å vokse men dette ble fort dyrt, derfor kjøpte jeg en rimelig epilator. Epilering fungerer veldig bra om du først tar en runde med voks hos en proff, for så å epilere selv etter dette ca 2 hver uke. Da får du tatt hårene mens de er korte og svake, hos meg har det blitt mindre og mindre hår å epilere, ha tilogmed begynt å epilere under armene! Er kjempefornøyd med resultatet den gir, viktigste når man vokser og epilerer er å aldri bli fristet til å bruke høvel innemellom :)

Takk for tips, dette skal jeg prøve.

Skrevet

Kjøp deg rullevoks. :) det bruker jeg og det er lett som en lek (på steder man kommer til selv). Sliter du med å gjøre det selv så ring ei venninne og ha venninnekveld så kan dere hjelpe hverandre :)http://www.google.no...eNZTS4QTG3YHYBw

Takk for godt tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...