Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det gjør jeg altså. Har brukt q-tips i alle år. Mulig det er grunnen, men det må jo være mulig å gjøre noe med det?

Noen tips? <br /><br /> Anonym poster: d8b5f90e1d8272d192973d86b6690bfa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Øregangseksem kanskje? Ta en tur til legen.

Anonym poster: 69fb07a3c61f5047ff7bac298a97d3e7

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det gjør jeg altså. Har brukt q-tips i alle år. Mulig det er grunnen, men det må jo være mulig å gjøre noe med det?

Noen tips? <br /><br /> Anonym poster: d8b5f90e1d8272d192973d86b6690bfa

Jeg har klødd i mange år selv. Det er nok ingen eksem eller infeksjon, da hadde du merket det mer i form av svie, væske, hyppig ørebetennelse osv.

Jeg har ikke sjekket selv, men så har jeg kronisk ørebetennelse også. Trur nok kløen alene kan være fordi øregangen er irritert (pga q-tips), og man må rett og slett "avvenne" seg med bruket....

Anonym poster: 745c1ae75d0e712ee52e2bb0d0ec8f09

Skrevet

Sånn er jeg også! Jeg har vært hos legen og sjekket for eksem, men det har jeg ikke. Grunnen til at jeg klør av og til må være fordi jeg er altfor ivrig med qtipsen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med det samme. Har ørebetennelse konstant og jeg klør i ørene. Har vært hos alt av leger, prøvd naturmedisin og andre utradisjonelle metoder. Har sluttet med q-tips tilfelle jeg ikke tåler det men det har ikke hjulpet. Det som lindrer kløen for meg er å putte aloe vera inn i øret :)

Anonym poster: 79c9179cc0a5729d9fb2827c58e41631

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...