Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2004 #21 Skrevet 17. februar 2004 Dette er ingen mobile-prosessor. Hvis du skulle angre på det..Ikke si at jeg ikke advarte deg
Azi Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #22 Skrevet 17. februar 2004 Sats heller på denne du, den er 3000 billigere. Og fremdeles Toshiba. Nummeret er ikke det samme.http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/no_NO/-/ZWD/El_DisplayProductInformation-Start;sid=6samWJT602qmQtTI9lBluZ7fpdgwYiDmCok=?ProductID=HS3D4QjolTsAAAD4xXY_d_Mg&CatalogCategoryID=4ffD4QjogPoAAAD0V_UM%2eg92&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text Men det finnes ikke lefdal i sverige, tror jeg!
Gjest Rush Skrevet 17. februar 2004 #23 Skrevet 17. februar 2004 Fujitsu Siemens har vunnet endel tester i noen datablader jeg har sett, men vet ikke om de hadde centrino teknologi (dyrere, men anbefales!) Hewlett Packard putter i endel hardware for penga, men de bråker noe infernalsk (sammenlignet med andre), og har ikke så veldig god batterikapasitet. Toshiba tror jeg har gode laptops. Etter det jeg har hørt ihvertfall. Acer har noen snacksy, deriblant sin Acer Ferrari som er en våt laptopdrøm. Men dyr! Denne har AMD prosessor, men det er en m(obile) prosessor, så den burde ikke bli så varm som AMD tradisjonelt blir. Dell har nydelig design, og ganske god levetid på batteritiden på den nyeste modellen (mener jeg å vite). Inspiron 8600 er riiimelig lydløs. Og det er ofte noen ganske bra tilbud på dell online shop. De har selvfølgelig noen feil de og, hvilket jeg burde vite som sitter på support for Dell. Men jeg har ikke vært borti noe stort, som virker typisk for den modellen. Noen generelle pekepinn. Se på hva slags teknologi i prosessor. (Er det en "M" prosessor, altså centrino teknologi). Type og mengde minne. Mulighet for større hard disk/minne uten store kostnader (kampanjer). Batterikapasitet! De bedre bør være oppe i 4-5 timer. hmm...ihvertfall 4... ALDRI kjøp på Elkjøp. God garanti, men du blir garantert å få bruk for den oxo! jfr Dalwhinnie. Kan ofte være kampanjer på sidene til selve merket. jfr. dell.no Kjøp etter det du skal bruke den til. Skal du stort sett holde på med Office på vei til og fra jobb trenger du ikke Acer Ferrari! Sammenlign flere og se hva du får for samme summen hos de forskjellige merkene. Og skal du bruke en nettbutikk som ikke er tilknyttet merket, så har mpx.no den mest sinnsjukt gode servicen jeg har vært borti i mitt liv! hmm, kanskje litt subjektive noen av synene her, men jeg fikk brukt 5 min på en kjedelig kveld...
Gjest Rush Skrevet 17. februar 2004 #24 Skrevet 17. februar 2004 pokker...du er i Sverige du og ja... MPX sender ikke hit...
orakel Skrevet 17. februar 2004 #25 Skrevet 17. februar 2004 Hei hei! Har lyst å kjøpe meg en ny bærbar data! Så lurte jeg på om noen har erfaring med denne her dataen? LINK Kan du anbefale den hvis du har erfaring med den da? Jeg synes maskinen du linker til er altfor dyr, du får lite for pengene. Grafikkortet er dårlig og har ikke egen ram. Harddisken er treg, den burde ha vært på 5600 rpm. Skjermen er dårlig. Det er kombinert cdbrenner/dvdspiller. Til den prisen burde det i dag ha vært en kobinert dvdbrenner. Maskinen er tung (vekt). Gå heller på www.dell.se eller .no og bygg din egen maskin. Så får du akkurat det du trenger. (Jeg har veldig god erfaring med Dell)
Azi Skrevet 18. februar 2004 Forfatter #26 Skrevet 18. februar 2004 Tusen takk for dere tok dere tid alle sammen. Ska se på den linken din. dell.se det var kjekkere å bygge sin egen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå