AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #1 Skrevet 8. august 2012 Drikker du alkohol for å bli full, eller fordi det smaker godt? Anonym poster: 65e7df2a797f738ee1897ef565446ecf
Zakuro Skrevet 8. august 2012 #2 Skrevet 8. august 2012 Litt av begge deler. 60% av grunnen til at jeg drikker er for å bli full, 40% fordi det er godt:)
Hirondelle Skrevet 8. august 2012 #3 Skrevet 8. august 2012 Begge deler. Jeg drikker bare ting jeg syns er godt. Altså, jeg drikker aldri noe jeg ikke liker bare for å bli full. Jeg liker ikke vin, så jeg drikker ikke vin. Jeg liker øl, så jeg drikker øl. At det er en rus ved det er både sosialt positivt. Jeg drikker ofte en øl eller to "alene hjemme" med kjæresten eller på ferie, men jeg drikker meg kun full i "festlig lag".
Everywhere I go Skrevet 8. august 2012 #4 Skrevet 8. august 2012 Egentlig fordi at det er morsomt å være litt full, men også om det er en kjempegod drink der spriten så vidt kjennes på smaken.
Gjest Linaria Skrevet 9. august 2012 #5 Skrevet 9. august 2012 Nå drikker jeg nesten aldri, men når jeg drikker er det for å slappe av/bli brisen. Da tar jeg meg bare noen få øl. Synes ikke smaken er så god at jeg ville drukket det om det ikke var alkohol i det.
Maestro Skrevet 9. august 2012 #6 Skrevet 9. august 2012 Det er gøy å bli full, slå meg løs og ha det gøy! Og drikker i tillegg fordi det er godt, slappe av med ei øl eller fem etter mye jobbing, spesielt etter å ha jobbet lørdag.
Gjest Snoken- Skrevet 9. august 2012 #7 Skrevet 9. august 2012 Jeg blir så godt humør av å være brisen. Det meste er godt se bort ifra øl.
Gjest Katten. Skrevet 9. august 2012 #8 Skrevet 9. august 2012 Kommer an på situasjonen. Nyter whiskey, cognac, vin og en iskald øl som kos i ny og ne. På fest skipper man de dyreste godsakene og går for det som kicker mest.
Brunhilde Skrevet 9. august 2012 #9 Skrevet 9. august 2012 Jeg drikker aldri for å bli full, og blir på det meste litt brisen. Jeg drikker kun alkohol jeg liker, og kun fordi det smaker godt. Rusen er en bivirkning jeg godt kunne tenkt meg å slippe. Alkoholdfrie alternativ smaker ofte ikke godt, derfor drikker jeg ordentlige varer de få gangene jeg drikker. 1
Kvist Skrevet 9. august 2012 #10 Skrevet 9. august 2012 Jeg drikker fordi det smaker godt, og drikker meg aldri full. På fest kan jeg synes det er morsomt å bli litt brisen, men stopper å drikke før jeg blir full. Sånn sett skulle jeg noen ganger ønske jeg tålte mer, så jeg kunne smakt på flere ting uten å bli full. Har aldri skjønt hvorfor folk vil bli fulle, det er jo så ubehagelig!? (Selvfølgelig drikker jeg ikke alkohol som gravid, om noen stusser på det, dette var hvordan jeg gjør det ellers. Nå går jeg på fest med medbrakt juice ) 1
Kamikatze Skrevet 9. august 2012 #11 Skrevet 9. august 2012 Liker lyst øl. Derfor drikker jeg Clausthaler.
Tufs Skrevet 9. august 2012 #12 Skrevet 9. august 2012 (endret) Ja takk, begge deler! ;> Jeg liker å bli pussa, men drikker kun ting som smaker godt. Har ikke engang tvunget meg gjennom de 10 obligatoriske ølene som så mange i min ungdom påstod at skulle "venne ganen til smaken". Men det er også en sosial faktor med i bildet. Iblant kan jeg nippe til noen glass fordi det føles riktig i sammenhengen og er et slags signal om at "nå slapper vi av og koser oss". Endret 9. august 2012 av Tufs
Gjest Belle Gunnes Skrevet 9. august 2012 #13 Skrevet 9. august 2012 Liker å ta to-tre glass rødvin i ny og ned for å chille'n. Altså bare bli brisen. Men aller mest fordi jeg liker rødvin. Kan gjerne ta et glass whiskey også. Gjerne for å varme meg litt på kvelden. Altså bare for kos. Drikker meg ikke full men blir i "værste fall" litt brisen. Kan drikke meg full på fester fordi man da blir revet med av stemningen. Og det blir gjerne ganske moro det. Gøy å bli litt tåpelig innimellom. Tåler ganske mye heldigvis, så jeg blir ikke snydens. Hater å miste kontrollen.
Brunhilde Skrevet 9. august 2012 #14 Skrevet 9. august 2012 Liker lyst øl. Derfor drikker jeg Clausthaler. Jeg er også glad i Clausthaler og velger ofte denne over andre typer øl.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #15 Skrevet 9. august 2012 for å bli full! Skal jeg kose meg med drikke velger jeg brus, iste eller noe annet. Drikker aldri alkohol til mat f.eks julemiddag eller lignende. De gangene jeg drikker alkohol drikker jeg kun for å bli full. Men jeg vrenger meg ikke i trynet av øl eller vin. Jeg syns det smaker helt greit.. favoritten er Champagne men drikker heller ikke dette for å "kose" meg. Anonym poster: c65fe744cbdec7697c829fbc7fcaf2c0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå