AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #1 Skrevet 8. august 2012 Jeg har de siste månedene hatt småblødninger utenom mens. Jeg sluttet med p-piller for to år siden (vi prøver å få barn), og mensen er regelmessig. Den siste tida har mensen vært kraftigere og vart lengre enn den pleier. Etter mensen har var i en god uke kommer det brunlige småblødninger i noen dager. Nå er det en uke siden jeg sluttet å blø, og da jeg hadde sex med mannen min i går begynte jeg å blø igjen og jeg blør i dag også. Det er ikke så mye, og det er brunlig. Dette skjer hver nesten hver gang jeg har sex, og varer noen dager. Har hatt det slik i to måneder nå. Jeg vet jeg må gå til legen, men jeg lurer på om noen andre har hatt det, eller vet hva det kan være? Anonym poster: 6cafb1a160d17ff1fa205bc2c4fd36a2
Gjest Blubberella Skrevet 8. august 2012 #2 Skrevet 8. august 2012 Hormonkrøll kanskje? Blødninger kan ha så mange grunner og er vel ekstra viktig å finne ut av når du prøver å få barn. Hvis det er hormonforstyrrelse kan det virke inn på fruktbarheten. Håper du finner ut av det, for det er jo uansett irriterende å småblø sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå