AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #1 Skrevet 8. august 2012 Hei! Jeg har nå holdt til KG en stund og trives ganske godt her! Det er mange gode tråder,med gode svar og spennende diskusjoner og selv om jeg ikke alltid deltar er det gøy å følge med. Men det er en ting som jeg har hengt meg opp i det siste. Nemlig det å spore av i tråder. Jeg ser nødvendigheten for det flere ganger. Av og til blir man provosert, av og til er noe annet mer spennende og ofte er det viktig å rette på feil informasjon. Men nå ser jeg det i overkant ganske mye. Feks: Tråd: Syns du denne kjolen var fin? Svar 1: JA Svar 2: NEI Svar 3: ja,men modellen var skikkelig feit Svar 4:Hæ? feit?? heller det enn å være beinrangel! - og da er den debatten på'n igjen,gjerne i flere sider. - Tråd: Hadde du....... Svar 1: JA Svar 2: NEI Svar 3: DU får ikke svare her,du er mann! - så er det 10 sider med mennenes rettigheter og feminister på gang- Jeg syns det er morsomt når det er litt liv og røre,ikke misforstå. Men hvis du har kommet inn på kjole tråden,og bestemt deg for å ta slankepress som tema,hvorfor ikke lage et nytt tråd som inspirasjon for den gamle? Dessuten er det visse tema som går igjen i alle tråder,selv om TS sin tema nødvendigvis ikke er den samme. Koser meg på KG jeg,og det er ikke noe stort problem dette her,men håper på en lite tankevekker hos minst en bruker.. Anonym poster: ff64cfe08c69b451832f54daf396bad1 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #2 Skrevet 8. august 2012 Haha, har sett en del av slike tråder ja. Spørsmål: mannen min har vært utro, hva skal jeg gjøre? Svar: kast ham ut Svar: jobb med saken Svar: det er din egen feil.. Og dermed handler resten av tråden om hvem sin feil det var.<br /><br /> Anonym poster: f19b74891e631805d7b48f7cc23d641e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå