dk73 Skrevet 13. august 2012 #21 Skrevet 13. august 2012 Jeg slutter aldri å bli overrasket over hvor mange mennesker som er totalt seksuellt forknytt. Folk burde slappe av og nyte mer. Enig
AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #22 Skrevet 13. august 2012 Hei Ts Bra du tør å prøve!! Mange har stor glede av analsex. Hvorfor noen blander analt samleie med en kvinne med homosex forstår jeg ikke. Hva med oral dà? En jenter 2er ja takk for min del. Utrolig deilig når jenta ligger oppa gutten på rygg med penis bak å en vibrator på klitten heftigere og flere orgasmer skal du lete lenge etter.lYKKE TIL DU KOMMER TIL Å DIGGE DET. Anonym poster: 5b2874e6dc9ead23e3606f75ca25e4a2
Gjest Morteno Skrevet 13. august 2012 #23 Skrevet 13. august 2012 Det er greit nok, men jeg foretrekker hovedinngangen. 1
smilo Skrevet 13. august 2012 #24 Skrevet 13. august 2012 Hei Ts Bra du tør å prøve!! Mange har stor glede av analsex. Hvorfor noen blander analt samleie med en kvinne med homosex forstår jeg ikke. Hva med oral dà? En jenter 2er ja takk for min del. Utrolig deilig når jenta ligger oppa gutten på rygg med penis bak å en vibrator på klitten heftigere og flere orgasmer skal du lete lenge etter.lYKKE TIL DU KOMMER TIL Å DIGGE DET. Anonym poster: 5b2874e6dc9ead23e3606f75ca25e4a2 Jeg foretekker penis bak, vibratoren i musa og en finger på klitten :D Det kan ikke beskrives, men jeg høres sikkert i nabolaget 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå