Gå til innhold

En ridestilling som må prøves ut.


vl800

Anbefalte innlegg

Når gutten ligger på ryggen. Så setter jenta seg opp og begynner. Han reiser seg opp slik at hun sitter på huk, så skal hun ri slik at ikke noe annet enn fi### er borti deg. Ingen hender, lår ,ingen ting, bortsett fra musa. Da kommer alle følelser bare på penis. Når hun rir deg på den måten så får ihvertfall jeg en enorm orgasme/utløsning. Lykke til.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

HÆ??? kanskje jeg er fryktelig treg av meg, men kan ærlig talt ikke skjønne hva du mener... trenger visst en tegning.. icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager så mye. Det var en skriveleif. Feil fra meg. HUN skal selvfølgelig reise seg opp på huk, for å ri han. Så skal bare kjønnen være nær hverandre , ingen andre kroppsdeler.icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sånn det er vanlig å ri da? Kan bare ikke skjønne hva som var så spesielt med den stillingen der..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Synes ikke den stillingen er så god, jeg. icon_frown.gif

Med mindre man skal trene lårmuskulaturen da....icon_smile.gif

Jeg vet at det er en god stilling for mannen, for jeg tar alltid den stillingen hvis jeg vil han skal komme raskt.. icon_wink.gif

Klem, Lisa-Beth

(ikke innlogget)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

hehe..åja, da skjønner jeg... men den stillingen har da vært praktisert en stund her i gården icon_smile.gif og krever endel lårmuskler ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

er det den vanligste måten å "ri" på???!!! Jeg som trodde at den vanlige metoden var at jenta satt over ham med knærne (og leggene) i gulvet/madrassen, med fotsålene opp bak??!!! Det er jo mye mindre slitsomt for jenta, så man kan holde på i timesvis (eh..) Kommentar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til siste anonyme: Om det er den vanligste måten vet jeg ikke, men det er ihvertfall sånn jeg pleier å gjøre det. icon_wink.gif Det er jo individuelt hva man liker eller har lyst til der å da, ikke sant?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Til siste anonym

Stillingen du beskriver er nok den meste vanlige måten en jente rir gutten på..... er jo helt klart den som gjør at jente slipper å slite så mye.

Jeg har ikke hatt en jente som har ridd på noen annen måte enn dette.

Metoden de andre skriver er jo litt vanskelig å få til også i en myk seng, passer best på et hardt underlag..... men at den høres deilig ut for gutten....ja det er det ingen tvil om.

Hilsen en Mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe tvil om at dette er den beste måten å bli ridd på. Det at det er slitsomt for jenta, det tror jeg nok på. Men da kan dere jo ta to fluer i en smekk, sex og en liten trenings økt. Tenk dere hvor mye vi gutta må jobbe hele tiden.

Og dette er nok ikke den vanligste ride-stillingen, da det kan bli veldig slitsomt for jenta. Men bare følelsen og synet av en våt, varm, myk og deilig mus som sklir opp og ned er bare helt orgasmisk . Tro meg.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...