Gå til innhold

Hjelp, forlovelsesringen er for stor!

Anbefalte innlegg

Gjest GirlDreamer
Skrevet

Trodde ikke dette skulle skje da vi dro og kjøpte ring sammen. Men jeg gikk ned i vekt rett etter ringen ble bestillt pga problemer på jobb. Jeg ble beskyllt for å stjele av en kolega, så jeg ble suspendert i nesten 3 uker mens de undersøkte saken og gikk gjennom overvåkningskamera osv. Selvfølgelig fant de ingenting siden jeg ikke hadde gjort noe. Men selvfølgelig pga alt stresset med dette, spiste jeg ekstremt lite i de ukene og mistet noen kilo. Regner med at vekten kommer tilbake til normalen ettervært nå som alt har ordnet seg, men er usikker på om jeg burde gjøre noe med denne ringen. Burde jeg vente og se om den passer bedre etter hvert? Skal ikke bruke ringen før i starten av sept da vi har bestemt at vi skal sette på ringen og bli offisielt forlovet på ferien vår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da venter du til september og ser. Om den fortsatt er for stor kan du jo justere den etter hvert :)

Gjest GirlDreamer
Skrevet

Tror jeg skal dra innom å spørre uansett. La merke til at andre ringer jeg bruker på andre fingre ikke virker som de har blitt for store. Så vil sjekke at de rett og slett ikke har gitt oss feil størrelse på ringen. Er bedre å få fred i sinnet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...