Tundra Skrevet 16. februar 2004 #1 Skrevet 16. februar 2004 Vi har to små hjemme, og jeg syns innimellom det vansklig å mette alle. Vi har en på 9 og en på 3. Hva er det dere lager som barna deres er glad i? Vi har liksom ikke funnet noen "livrett". Tar gjerne imot tips og forslag!
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #2 Skrevet 16. februar 2004 Her i huset er det noe så spennende som pølser , men hun er faktisk glad i laks også
Birgitte Skrevet 16. februar 2004 #3 Skrevet 16. februar 2004 Pasta med ketsjup. Ris med soyasaus Kokt torsk med poteter og smeltet smør Pitabrød med kjøttdeig Pannekaker Risgrøt Fiskepinner med raspet gulrot Blomkålsuppe (hjemmelaget) med baguett Svinekoteletter Hamburger Pizza
Redhead Skrevet 16. februar 2004 #4 Skrevet 16. februar 2004 Mine gutter er veldig glade i: Grønnsakssuppe Blomkålsuppe med masse blomkål Pannekake Fiskepudding Risengrynsgrøt Laks Lettsaltet torsk Fiskeboller Pølser Pasta med skinke i fløtesaus Div. wok (sursøt saus eller karrisaus) Pai Pizza Kjøttkaker/boller Tomatsuppe
Thomasine Skrevet 16. februar 2004 #5 Skrevet 16. februar 2004 Fiskepinner med kokte gulrøtter og brokkoli Pannekaker Semulegrøt Pita-pizza Tomatsuppe m/hvitløksbaguette Kremet Brokkolisuppe m/hvitløksbaguette Kyllinggryte pølsegryter pølse med lompe og stekt løk Risotto Makaronigryter (m/ skinke/pølse/kjøttdeig) Fiskeboller i hvitsaus/i appelsinsaus Grøt Wok m/kylling Buljongfondue!! :-)
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #6 Skrevet 16. februar 2004 2åringen vår er veldig glad i : Røkte kjøttpølser og pasta Joikakaker Maxboller Kjøttkaker med kålstuing Fiskefingre Pasta bolgnese-gryte Moussaka
Ulrikke Skrevet 19. februar 2004 #7 Skrevet 19. februar 2004 Her er det tre stykker på 8, 4 og 3 år. Det meste glir ned, men jeg kan jo nevne: Lasagne Fiskesuppe Tomatsuppe Stekt fiskepudding Seibiff Pølser (både i brød og med potetstappe) Spaghetti og kjøttsaus Taco (da ETES det) Laks (kokt) Kjøttkaker og kjøttboller En kjøttdeig/makaroniform som jeg lager De er overraskende lite begeistret for kylling, egentlig - det er det eneste jeg er litt overrasket over...
Vendela Skrevet 19. februar 2004 #8 Skrevet 19. februar 2004 Både jeg,mellomsøster (snart 14) og lillesøster (3 år) spiser: -Pannekaker -Lasagne -Tomatsuppe -Spaghetti og kjøttsaus -Taco -Pizza -Fisk -Grønnsakssuppe -Seibiff -Fiskepinner -Pølser Sikkert masse jeg har glemt nå.. :-)
@lfa Skrevet 19. februar 2004 #9 Skrevet 19. februar 2004 Min 4-åring liker blant annet: * Pannekaker * Spaghetti og kjøttsaus * Pølser, alle slags varianter * Koteletter * Kylling i alle slags varianter * Indiske retter (med masse curry) * Hamburger * Gryteretter * Løvbiff * Pizzasnurrer Det han derimot ikke er begeistret for er poteter (kokte), fisk og diverse grønnsaker.
Gjest Starya Skrevet 19. februar 2004 #10 Skrevet 19. februar 2004 Nå er han jo ikke så liten lenger, men kokt potet, gulrot og kålrot i biter med en klatt smør var alltid en vinner. Ellers er han mest glad i grøt, pannekaker, taco, fiskepinner med tomatbønner til, sei biff, salt fisk med hvit saus, spaghetti og kjøttdeig..
-ida- Skrevet 21. februar 2004 #11 Skrevet 21. februar 2004 16 mnd gamle sønn elsker pølser og spagetti med alt oppi. Fint å lure i han fisk på den måten.
Madammen Skrevet 21. februar 2004 #12 Skrevet 21. februar 2004 Sønnen min er utrolig kresen. Han spiser ikke poteter så det blir ris eller pasta til nesten all middag. Favorittene hans er fiskeboller og makaroni, kjøtt med saus og ris, spagetti og kjøttsaus, nudler med ketchup, koteletter og stort sett alt av svinekjøtt.
¤Tiili¤ Skrevet 22. februar 2004 #13 Skrevet 22. februar 2004 Mi på 4 år spiser det meste, men hadde det vært opp til henne hadde vi hatt grøt og tomatsuppe annenhver dag!
mrs williams Skrevet 14. november 2004 #14 Skrevet 14. november 2004 Noe som garantert er en hit er pølser og spagetti gjerne med baconterninger..det liker de små veldig godt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå