Gå til innhold

Intimbarbering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg føler at dette har vært et lite problem for meg en stund, hvertfall nå som jeg har fått kjæreste, er seksuelt aktiv og ikke dekker over musa 24 timer i døgnet....

Det gjelder nemlig intimbarbering. Jeg prøver å barbere meg så ofte jeg kan, hvertfall når jeg vet at kjæresten skal overnatte, eller jeg skal sove hos han. Men når vi er f.eks. på ferie sammen, så vil jeg jo holde meg "glatt" der nede, og prøver å barbere hvertfall annenhver dag, hvis ikke hver dag, men det gjør så utrolig vondt. Det svir og jeg begynner ofte å blø når det ikke er lenge siden jeg barberte meg sist, når hårene såvidt har begynt å vokse ut igjen. Er det flere som opplever det samme? Hva kan jeg gjøre for å holde meg glatt og hårfri der nede uten at det skal gjøre vondt å barbere seg hver dag?

- DumJente93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd voksing? Gjør kanskje litt vondt, men det holder i hvert fall lenger enn barbering. Dessuten trenger du ikke å vokse deg hver gang du skal fjerne håret, men kanskje hvis du skal på ferie, som du sier.

Ellers kan du vel snakke med kjæresten din og spørre om han liker at du er litt hårete? Det hadde vel vært behagelig for dere begge om han likte det:)

Skrevet

Jeg og blir sår om jeg barberer annenhver dag. i starten av forholdet var jeg og litt fiksert på å vere glatt hele tiden, men det er praktisk umulig i lengden.. :)

Selv om man vokser seg, må hårene bli lange nok til å vokses på nytt, så for meg virker ikke det heller så aktuelt..

Jeg har vent meg til å vere piggsvin et par dager... bedre det enn å gå rundt nuppete og sår :)

Det er helst framme jeg blir sår, barberer litt oftere på sidene. Det går fint :)

Skrevet

Har aldri prøvd å vokse, nei, så det skal prøves ut! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...