Hollie321 Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Jeg føler meg ikke som meg selv for tiden, jeg går på jobb, kommer hjem spiser middag sovner på sofaen, blir liggende der til jeg skal legge meg. På jobben er det veldig travelt, alltid mye å gjøre springer frem og tilbake, stresser fra du kommer til du går hjem. Jeg har veldig mye vondt i hode og blir ofte kvalm. Når jeg kommer hjem fra jobb er jeg så trøtt at jeg ikke klarer å holde meg våken. Jeg er mye sur og gretten, kjefter på sambo uten grunn. Dette er kjempe dumt for jeg er egentlig en glad og sprudlende person. Har nettopp hatt 4 uker ferie, men det har ikke hjulpet på. Stort sett hele ferien har jeg ligget rett ut uten energi. Jeg elsker å være ute, gå turer osv, jeg prøver å presse meg ut nå også, men jeg blir helt tømt av det. Jeg sover veldig urolig, våkner ofte og føler meg ikke uthvilt i det hele tatt. Før ferien sendte sjefen meg hjem fra jobb fordi jeg brøt helt sammen, jeg var så sliten at jeg begynnte å gråte.. Hva gjør jeg nå? Må jeg ta en tur til legen? Hva gjør legen med dette?
Mynona Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Du kan ha lave verdier av ett eller annet. F.eks jern. Ta en tur til legen. Kanskje du er utbrent?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå