AnonymBruker Skrevet 7. august 2012 #1 Del Skrevet 7. august 2012 Det er ikke første gang jeg har blitt traumatisert på grunn av dyremishandling.. ' Når jeg var 10 år gammel, var jeg flittig på nettet. Nei, det er IKKE foreldrene mine sin skyld at jeg satt mye på dataen. Det jeg gjorde på dataen, var å chatte med vennene mine på MSN. Noen ganger var jeg på Internett og hørte på musikk på Youtube. Men å sendte en venn av meg en link på MSN, og sa at jeg måtte se en video. Da var det en video av vaskebjørner som ble flådd levende. Noen har kanskje sett denne videoen, for den florerte over hele nettet for noen år siden (jeg så den for 8 år siden). Jeg fikk panikk, begynte å gråte og skjelve, jeg skrek og var helt ifra meg. Jeg løp på badet og låste meg inne, slo rundt meg og hadde så sinnssykt vondt inni meg. Herregud, så jeg gråt. Mamma kom inn og lurte på hva som hadde skjedd, så jeg forklarte henne det. Hun ble stille og sa at jeg måtte roe meg ned. Hun ble veldig lei seg på mine vegne, for hun er selv utrolig glad i dyr. Jeg tenkte på denne videoen i flere måneder etterpå, den dag i dag får jeg tårer i øyekroken når jeg tenker på den. Så var jeg så forbanna dum at jeg satt meg til og så Earthlings! Jeg visste jeg ikke skulle ha gjort det! De som har sett den forstår kanskje hva jeg mener. Jeg greide ikke se mer enn en snau halvtime. Noen som har sett den scenen med hunden? Og en søppelbil? Joda. Da fikk jeg selvfølgelig panikkanfall igjen. Skalv, gråt, kaldsvettet. Fy faen. Jeg regner med at det er helt normal reaksjon på dyremishandling, men jeg har så vondt på grunn av de dyremishandling klippene jeg har sett opp igjennom årene. Noen ganger lurer jeg på om det er derfor jeg sliter med alvorlig depresjon. Andre enn meg som også er traumatisert av denne dokumentaren? Regner med at jeg har lagt denne tråden i helt feil emne, men det er bare å flytte den om så. ANBEFALER INGEN Å SE EARTHLINGS. Er dere glad i dyr, lar dere være. Jeg angrer sånn. Anonym poster: 76bfffc8cfa7b344d52d88a9e89a0e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Quake Skrevet 7. august 2012 #2 Del Skrevet 7. august 2012 Ikke for å være krass, men nei, jeg tror ikke det er en normal reaksjon. Virker som du reagerer unormalt kraftig. Jeg har sett den, og joda, det er mye jævlig der og jeg støtter ikke det overhodet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit25 Skrevet 7. august 2012 #3 Del Skrevet 7. august 2012 Jeg har ikke sett eller hørt om den dokumentaren. Jeg er en dyreelsker og elsker dyr over alt på jord så NEI, jeg kommer ikke til å se den nå. Og tusen takk for advarselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå