Gå til innhold

han rev gutten i håret

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg nesten var hjemme fra turen min i dag så jeg en mann som holdt på å flytte inn i et hus litt nedfor der jeg bor. Kjelleren til huset blir leid ut av de som eier huset så nå er det tydeligvis en far med tre unger som skal leie(muligens mor og, men hun så jeg hvertfall ikke). Far holdt på å rydde ut av bilen og inn i huset mens ungene sprang litt rundt å lekte og hjalp kanskje til også. I det jeg nærmer meg sitter gutten(Ca 3 år) på bakken mens faren går mot han og stiller seg over han røsker tak i håret hans slik at hodet til gutten blir vendt opp mot han mens han sikkert sier noe som jeg ikke hører. Så går faren inn i huset og jentene blir med mens gutten sitter i gjen ute. Jeg spør gutten om faren bruker og gjøre dette å gutten bare nikker litt på hodet. Han ser ikke spesielt lei seg ut, gråt ikke eller noe. Så kommer faren ut og smiler og sier hei. Der og da valgte jeg å ikke si noe siden jeg vet nå hvor han bor. Men han skjønnte nok hvorfor jeg stoppet og snakket med gutten.

Nå tenker jeg å kontakte barnevernet, syns det jeg så egentlig talte for seg selv. Likevel vil jeg gjerne høre synspunkter fra andre her inne. Hva ville dere gjort?

Anonym poster: 360f4da3fc493b55e8b51f60e663867e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy fader..det går da ann å få en 3 årings oppmerksomhet på andre måter enn å røske'n i håret og vende hodet hans oppover! Jeg hadde selvfølgelig reagert slik som du, men tror ikke jeg hadde vært tøff nok til å melde ifra med en gang.

Du sier de nettopp har flyttet inn? Kanskje det er lurt å vente med å melde ifra til barnevernet da det evt. dukker opp nye episoder og rariteter?

Skrevet

Meld fra. Det er tross alt bedre å sende en bekymringsmelding for mye enn en for lite når man har vært vitne til noe slik :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fint å høre at jeg ikke er alene om den reaksjonen :) jeg har aldri vært vitne til noe slikt før og aldri meldt fra noe til barnevernet så jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem her men noe må jeg gjøre med dette, det var så ekkelt å brutalt.

Anonym poster: 360f4da3fc493b55e8b51f60e663867e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...