camillaoslo Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Hei. Jeg skal besøke en kreftsyk venninne og bestemte meg for å kjøpe en bok for å muntre henne opp. Var i bokhandelen og kjøpte en bok som heter "Enda flere gullkorn fra pasientjournalen". Ler så jeg griner av småhistoriene og sitatene fra sykehusmiljøet, og mener dette er midt i blinken for min venninne. Hva synest dere?
Gjest chiki Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 dette tror jeg avhenger helt av hvordan venninnen din takler å være syk og hvordan humoren hennes er:) Jeg hadde kunne gjort det om jeg kjent venninnen min godt nok. Ellers er jo en kurv med frukt og sjokolade, og kanskje ett blad en fin ting å gi også
Sulosi Skrevet 7. august 2012 #3 Skrevet 7. august 2012 Tråden flyttes til kropp og helse. Mvh Sulosi, mod.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2012 #4 Skrevet 7. august 2012 Chiki sa det jeg ville si. Jeg hadde satt pris på en lydbok. Når man er veldig syk så orker man ikke å lese så mye. Da er det greit å bare kunne få lytte. Anonym poster: 7aae837067c0cd7473188e75e52749c5
Kosemose Skrevet 7. august 2012 #5 Skrevet 7. august 2012 Det varierer vel hvor selvironisk man orker å være som kreftsyk, tror kanskje jeg ville gått for noe mer safe, men du kjenner vel venninnen din bedre enn noen andre her, så hvis du ikke vet er det i allefall umulig for oss å vite. Lydbok høres bra ut, syns jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå