Gå til innhold

Er dette vanlig? (grav etter spontanabort)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som mor så vet jeg at i uke 17 er det ingen tvil om at jeg ville begravd barnet selv. Dette var barnet mitt, jeg hadde mange drømmer o

Jeg synes egentlig at TS sitt spørsmål er på sin plass. Er det vanlig å få et sånt tilbud, så tidlig som i uke 17?

Jeg tenker at det er et valg jeg ikke vil måtte ta.. Ellers kommer jeg til å angre, uansett hva man velger. Som en som skrev tidligere, som valgte ikke egen plass og angrer. Men om man velger det.. SA-aborter kommer ofte ikke bare en gang, dessverre, og skal man da ha 3 sånne graver som må stelles og besøkes i senere tid? (3 fordi etter man har hatt 3 SA, blir man innlagt og medisinert neste gang, for å bevare graviditeten). Og det er både tidsbruk og pengebruk, som man kanskje ikke har på et senere tidspunkt i livet, som småbarnsforeldre..<br /><br /> Anonym poster: 4a259488a03b44c7fa255966fa7d23b9

Om det var slik at jeg hadde flere SA eller MA så sent/tidlig at jeg knyttet meg til barna, ville jeg begravd alle. Jeg og faren ville nok gått for at de ble gravlagt i samme grav.

Som mor er jeg sjokkert over synsinger som kritiserer og dømmer andre som mister barnet eller barna sine fra spesielt uke 15-23, da jeg gikk gravid var alt så virkelig fra da jeg fikk kjenne spark, og kjente magen var der. For min del var det nettopp i uke 16 jeg forandret meg helt, jeg innså at det var et levende barn i meg.

Og da kan jeg forstå de som kjenner barnet sitt mye før det, og alle er forskjellige ift str også.

Jeg signerer Vampens innlegg veldig, ja det er normalt.

Anonym poster: 7ff556dade00ebf28a45033aacd6799c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel helt opp til dem, om det valget føltes riktig så var det vel det.

Mistet selv i uke 33 og vi hadde begravelse, kiste og gravstøtte.

Godt å ha en plass en kan dra å sørge, legge blomster og tenne lys <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...