Gå til innhold

HJELP! ALTfor trang

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er alt for trang der nede, noe som gjør det umulig for meg og ha sex. Jeg har prøvd flere ganger, men det går bare ikke. Jeg har tatt meg godtid og passet på at jeg er ordentlig våt og alt det der.

Har noen vært i samme situasjon eller har noen tips?

Anonym poster: f2019b358a1e6984f21cadb8af4196a2

Videoannonse
Annonse
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å kontakte lege. Det kan sikkert føles flaut, men du vil få råd som er bedre enn noe du kan finne her inne.

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Kjære AB, jeg har flyttet tråden din hit til Kropp og Helse.

Dette da jeg tror du vil få bedre råd her.

Lille-pus (mod)

Skrevet

Har du prøvd deg på sex eller har du bare kjent med fingrene? Jeg slet/sliter litt med dette selv. Det første problemet var at jeg hadde en hudstreng som gikk tvers over skjedeåpningen som gjorde at det var veldig trangt. Jeg fikk fjernet denne ved et inngrep. Nå i ettertid har jeg bare prøvd sex en gang, men det gikk ikke(var vel for anspent og for lite kåt). Jeg har selv kjent etter med fingrene mange ganger og får bare inn to fingre på det meste. Får man bare inn en eller to fingre, så kan en penis komme inn fordi. skjeden er meget utvidbar.Det er vanskeligere/vondere å prøve med fingrene enn at en penis trenger inn. Tror ikke du er for trang. Kanskje du trenger å slappe av godt og være skikkelig kåt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...