Gå til innhold

Liker han meg, litt da?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er naboen min. Han flyttet inn for noen mnd siden. Vi har bare sagt hei et par ganger i gangen, thats it. Etter hvert mannet jeg meg opp og la ham til på facebook.

Vi begynte å snakke litt. Etter hvert sa han at vi kunne ta kaffe en dag. Vi gikk en kort tur sammen noen dager, hvor jeg tok initiativet. Han sa det var veldig fint. Da vi kom hjem igjen, spurte han meg på facebook om jeg ville bli med ned til byen, og i utgangspunktet f0r å ta en kaffe og siden han sa han hadde intet å gjøre, men alt var stengt. Endte med at vi tok en sigg sammen på balkongen, så viste han meg rommet sitt. Vi snakket litt sammen, så dro jeg igjen.

Han har spurt meg et par ganger om jeg vil bli med ut på balkongen for å ta en sigg, og han kommenterte at jeg hadde fine øredobber. (Jeg vet. Analyserer fælt her...:P ) hehe.

Spurte om han hadde en fin dag her om dagen på face med hjerte og smiletegn (for heavy med hjerte?) :p

tror han liker meg litt da? :)

Anonym poster: eca85c8cc545336ccf2faac3f17a9ff0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi gikk en kort tur sammen noen dager etter vi snakket litt på facebook skulle det stå

Anonym poster: eca85c8cc545336ccf2faac3f17a9ff0

AnonymBruker
Skrevet

Ja, ser ingen tegn til at han ikke liker deg iværtfall. Hvorfor skal han kommentere øredobbene, og ville henge med deg om han ikke liker deg? :)

Syns du skal spørre igjen om han vil finne på noe en dag! Kanskje noe litt mer romantisk?

Anonym poster: 593243cf6bd60981e10e7118f2cf07e5

Skrevet

Selvsagt.

Men det høres ut som om dere begge er litt sjenerte og forsiktige. Det er vel bare å fortsette å treffes og se hva som skjer?

Å dele en flaske vin og noen sigaretter kan kanskje gjøre at dere slapper litt mer av, så du kan jo eventuelt invitere han på en flaske vin?

:)

Skrevet

Bruk tiden til å bli bedre kjent. Han har nettopp flyttet inn, ikke forhast deg nå. :)

Skrevet

Hei.

Selvsagt liker han deg! Som sagt over, ville han nok ikke vært med deg om han ikke likte deg. Jeg synes dere bør fortsette å treffes, siden dere tydeligvis liker hverandre. :) Senk skuldrene og slapp av.

Vet det er vanskelig å ikke overanalysere - men prøv å tenk på det sånn at hvis han er med deg, liker han deg og "ferdig med det" ;)

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

neste gang de skal ta "ein sigg" så tek du med øl/vin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...