Gå til innhold

canal digital


lille_fiol

Anbefalte innlegg

Vi bestilte en kanal digital pakke, ventet 1 mnd før to operatører kom på døren. Vi hadde ventet ganske lenge og gledet oss veldig til å endelig slippe å låne internett av de som bor over.det eneste vi fikk utav besøket var at de måtte komme å installere noe ledninger utenpå huset osv ( sikkert fordi de som har bodd her ikke har hatt canaldigital før).Fikk beskjed om at det ville ta 1 mnd, nå sitter vi igjen uten tv eller noenting og det slo oss at vi ikke aner hva dette egentlig vil koste. er ikke villig til å betale tusenlapper for noe som har tatt 2 mnd, dessuten er vi fattige studenter.Ringte til relacom som er de som har ansvar for montering,klarte å presse ut fra han i tlf at det kunne koste alt fra hundrelapper til 20 000!l virket som han ikke turte å si så mye og gjentok at dette var en avtale jeg hadde med canaldigital og blabla (noe i samme duren canaldigital sa når jeg ringte til dem.)

Noen som har noe erfaring med hvor mye en slik montering vil koste?

Jeg prøver å si til kjæresten at jeg heller vil ha en rikspakke pluss et annet internett så vi slipper alt dette styret.Men han mener at vi ikke finner noen like bra tilbud som hos canaldigital,noen tips til noe billig og bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skaff dere tv og internet separat om det ikke er lagt inn fiber og ikke lagt inn kabeltv. Hvis dere ikke er koblet til telefonkabel, kabeltv eller fibernett så må det investeres i at det dras kabel bort til boligen. Dette kan være veldig kostbart ja - men siden det er kjøpers marked kan man være heldig å få det til 0-2000 kroner for installasjon mens det før kjapt kosta rundt 10-20 000.

Har dere undersøkt hva de som bodde der før hadde ?

Parabol er stort sett den billigste måten å få inn tvkanaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...