Gå til innhold

soppinfeksjon etter urinveisinfeksjon

Fremhevede innlegg

Gjest jeanette
Skrevet

Hei

har hatt unrinveisinfeksjon gikk til legevakta fik en kur på 3 dager. Så etter 2 dager kom symtomene tilbake, gikk rett til lege, fikk da økt dosen , og enda etter 2 dager kom drn kraftig tilbake. Tok resten av kuren som var bare ut dagen. Så etter to dager igjen merker jeg noe annet svie kløe. Tjekket litt på nett. Tror da at det kan være soppinfeksjon ettet antibiokiakuren. Så har smurt på kanesten brukt 1 500mg tablett og nå kjenner jeg bare må på do igjen med en gang etter dobesøk. ?

Kan det være noe annet ?

Kan jeg ta de 100mg pillene dagen etterpå etter å ha tatt 500? Assa gå rett på de små tablettene i 6 dagrr eller er ikkedet så lurt?

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

svært så korte kurer du fikk da? :klo:

jeg hadde kronisk UVI før, og fikk aldri kurer som varte noe annet enn 10 dager!

soppinfeksjon er veldig vanlig å få ja- siden antibiotikaen dreper allle bakterier som skal være i underlivet. men det virker som at UVI`en din ikke rekker å bli borte siden kurene er for korte, så de blusser opp igjen med en gang... gå å spørr om du kan få en 10-dagers kur du! og husk å ta alle pillene selvom du blir bedre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...