Portvinpiken Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Jeg trodde jeg visste hva slags kake jeg/vi har lyst på, men nå klarer jeg ikke bestemme meg gitt :-). Håper å få idèer i denne tråden, så post bilde av den/de fineste bryllupskakene du har kommet over ! :-)
Dhalia Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Nesten hvem som helst fra http://www.sverreskonditori.no/. De er skikkelig dyktige! Også blir det litt mer originalt en den tradisjonelle gul/hvitemarsipan kaken i 3 etasjer... Vi skal ha konfektkake derifra. NAM! 1
Portvinpiken Skrevet 7. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2012 Nesten hvem som helst fra http://www.sverreskonditori.no/. De er skikkelig dyktige! Også blir det litt mer originalt en den tradisjonelle gul/hvitemarsipan kaken i 3 etasjer... Vi skal ha konfektkake derifra. NAM! Vi gifter oss ikke i Norge, så er på let etter utseende så får vi heller bestemme innholdet etterhvert :-). Men får jo vann i munnen av å se bilder av så mye som ser såååå godt ut! :-)
AnonymBruker Skrevet 7. august 2012 #5 Skrevet 7. august 2012 Dårlig bilde, men jeg synes denne kaka er fin: Datt innom Frustrerte Fruer en gang og da såg jeg de krangle om denne kaka. Den var så enkel og pen med de røde rosene. Anonym poster: 46003a591a245954dc130a077f513675
Portvinpiken Skrevet 7. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2012 Ja jeg tenkte først å ha røde roser siden det er gjennomgående i hele bryllupet, men så tenkte jeg nå at man kan jo egentlig bare velge. Så ville utvide horisonten litt :-). Men må si jeg fremdeles holder en knapp på det enkle med røde roser. Kjempefint.
ElectricScum Skrevet 7. august 2012 #7 Skrevet 7. august 2012 Djeez. Tredje gang jeg får det spørsmålet i dag. 4
kitten Skrevet 8. august 2012 #8 Skrevet 8. august 2012 Må bare tilføre at Sverre Sætre sine kaker er HELT SINNSYKT FANTASTISKE!! 1
Portvinpiken Skrevet 8. august 2012 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2012 Må bare tilføre at Sverre Sætre sine kaker er HELT SINNSYKT FANTASTISKE!! Tviler ikke :-). Dessverre er det vanskelig frakte langt :-(
melly666 Skrevet 9. august 2012 #10 Skrevet 9. august 2012 (endret) En av mine favoritter. edit: Kan forresten anbefale å ta en titt innom brides.com. Mange idéer der. Endret 9. august 2012 av melly666
Grønt blad Skrevet 9. august 2012 #11 Skrevet 9. august 2012 (endret) Dette er den flotteste bryllupskaka jeg har sett. Detaljene på blomstene er imponerende. For den som skulle lure, så er dette bryllupskaka til William og Kate. http://www.nrk.no/nyheter/1.7613276 Endret 9. august 2012 av Grønt blad
Portvinpiken Skrevet 9. august 2012 Forfatter #13 Skrevet 9. august 2012 En av mine favoritter. edit: Kan forresten anbefale å ta en titt innom brides.com. Mange idéer der. Takk, det var en fin link :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå