Gå til innhold

Edderkopper i sengen Hastehjelp!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De siste ti dagene har jeg klødd mye når jeg har lagt meg. Jeg har også oppdaget en del røde nupper på kroppen. Klødde noe helt forferdelig i går og skiftet på sengen. Dessverre bor jeg slik at jeg kun får luftet dyne og pute i tørketrommel og ikke i fryser eller ute. I kveld oppdaget jeg to bittesmå, lyse edderkopper i sengen.

Det hender jo at det kommer noen smådyr inn i leiligheten på høsten, men jeg synes dette med kløe, nupper og at jeg nå fant to stykker er skikkelig ekkelt. Jeg vet jo at det er ekstremt sjeldent med farlige edderkopper i Norge, men nå har jeg fått helt panikk for å legge meg i den sengen. Kan dere gi meg noen tips? <br /><br /> Anonym poster: 35ff554fee0eddcd7b036203295f4b9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

De er ikke farlige er vanlig å reagere sånn hvis man blir bitt av en edderkopp. Har hørt av en at det skal være verre å bli bitt av en husedderkopp enn å bli stukket av en veps. De biter tross alt hull i huden din og sprøyter inn gift akkurat som, la oss si, mygg.

Men hvis du vil bli kvitt dem så kan du bringe med deg en katt og la den jakte på edderkoppene hvis det ikke fungerer å vaske og støvsuge rommet og sengen.

Endring: Og hvis det er mange (da mener jeg mange), små og lyse edderkopper så er det mest sannsynlig edderkoppbarn. Men hvis du virkelig er redd for at det skal være farlig så burde du kontakte noen profesjonelle eller drepe dem selv. Uansett så mener jeg at det mest sannsynlig ikke er noe farlig.

Endret av Feminist1
Skrevet

Har du bilde, evt klarer du å finne et bilde på nettet som ligner på de du fant i sengen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser at jeg har klart å lage to innlegg og det beklager jeg. Jeg svarer i den andre tråden slik at det blir litt ryddigere.<br /><br /> Anonym poster: 37a50fb6a2070f27111f8351fda44712

Gjest Loverdose
Skrevet

Nei fy faen. Nå får jeg ikke sove. :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...