AnonymBruker Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 Noen som har erfaring med Diane og kvisereduksjon her? Mulig jeg er litt utålmodig, men har gått på Diane i en uke og merker ikke forskjell på huden? Skal sies at jeg ikke er plaget av mye kviser, men hadde jo håpet at jeg skulle merke litt forskjell. Anonym poster: f82a2a195a341ad6950fccad77e86b34
AnonymBruker Skrevet 6. august 2012 #2 Skrevet 6. august 2012 En venninne gikk på det og hun merket forskjell på kviser og hårvekst. Men kan tenke meg du må være litt mer tålmodig enn bare en uke da Anonym poster: 7b4e7605b0aa21945caf4d906341c697
Minya Skrevet 6. august 2012 #3 Skrevet 6. august 2012 Diane var opprinnelig et middel mot kviser som tilfeldigvis hadde bivirkning som prevansjonsmiddel, men jeg regner med at det tar litt tid før du ser noe stor forskjell. Gi det et par-tre pillebrett før du gjør deg opp en konklusjon
terri Skrevet 7. august 2012 #4 Skrevet 7. august 2012 Du må nok vente litt mer enn en uke, da jeg fikk prøve Diane mot kviser fikk jeg beskjed om at det kunne ta oppmot 3 mnd før jeg merket bedring. Jeg ble ikke bedre av Diane. Jeg mener at Diane kun hjelper for de med hormonelle kviser?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå