Gå til innhold

Lege busstasjonen Bergen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trenger en privatlege, og Bergen er det minst krøkkete alternativet.

Noen nevnte de trodde det var en på busstasjonen, men jeg klarer ikke finne noe?

Videoannonse
Annonse
Gjest RompeRusk
Skrevet

Det er en over bystasjonen. Går man under undergangen (ved bybanestoppet) og går til venstre, så ser du Bergen Legevakt :)

Skrevet

Legevakt? Det er ikke noe akutt her, det er noe som har surret i et par måneder. Tar de i mot slikt?

Gjest RompeRusk
Skrevet (endret)

De tar imot ting som ikke er akutt, ja. Men da blir selvfølgelig de som har noe akutt, prioritert ;) Tror ikke det er noen andre privatklinikker i Bystasjonsområdet (Noen får bare korrigere meg om jeg tar feil :gjeiper:

Andre steder jeg vet om, er enten Volvat på Lagunen, eller Aleris som ligger i Marken

Edit: Volvat og Aleris vet jeg er privatklinikker

Endret av RompeRusk
Gjest Cessie
Skrevet

Aleris Sykehus & Medisinsk senter ligger i Marken. Det er gangavstand fra Bystasjonen.

Og så mener jeg at det var et privat legesenter på Danmarksplass da jeg bodde i Bergen for noen år siden.

Gjest RompeRusk
Skrevet

Aleris Sykehus & Medisinsk senter ligger i Marken. Det er gangavstand fra Bystasjonen.

Og så mener jeg at det var et privat legesenter på Danmarksplass da jeg bodde i Bergen for noen år siden.

Tror ikke det finnes noe privat legesenter der nå lenger, kun vanlig fastlege ;)

Skrevet

Så Bergen legevakt er standard legevakt? Da kan jeg like gjerne ende opp hos legevakten her. Ser ut som Aleris er rimelig enkel å komme seg til, men prisene er det jaggu ikke lett å finne.

Skrevet (endret)

Glem det, de hadde ikke lege i Bergen.

Ellers liker jeg Volvat, men de er jo på lagunen.

Det er også privat lege på Bryggen.

Endret av Silfen
Skrevet

Ah, den på bryggen visste jeg ikke om. Takk :)

Ser ut som de er billigere enn aleris, men med tanke på at aleris har kompetanse på huset når det gjelder hjerte så heller jeg mot de. Får håpe de svarer på mail i løpet av morgendagen ang hva det koster.

Skrevet

Ser ikke ut som de svarer på mail. Får se om jeg får tak i noen som kan ringe.

Men er det noen her som har vært hos aleris med lite spesifikke ting (svette, kraftig hjertebank, høy puls), og kan si noe om hva det er sannsynlig at det vil koste, og hvordan de generelt er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...