Gå til innhold

Runking på morrakvisten!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tyder det på at man hadde en seksuell drøm dersom man våkner, er kåt med en gang og begynner å onanere uten å en gang skru på noe å se på?

Jeg kom hjem til kjæresten min i dag, og fikk aldri en så liten overraskelse da jeg åpnet døren og så kjæresten min ligge med øynene igjen å runke mer eller mindre i søvne.

Jeg spurte om han hadde en sexdrøm i og med at han lå å runka der. Han påsto han ikke hadde hatt det og at han tenkte på meg..

Løgn?

Anonym poster: 11bf379cf05e570a86327dde2854b4a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva faen?!? Hva slakgs saiko kontrollerende oversjalu kjerring er du? Kan han ikke runke når pokker det passer han? Og om han er kåt på morgenen og runker så skal vel du drite en lang i hvorfor!

• Liker 5
Skrevet

Løgn?

Ingen her kan svare deg på det...

• Liker 2
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

hva spiller det for rolle om det var løgn eller ikke, han har vel ikke meldeplikt om runkerutinene sine?

• Liker 1
Skrevet

I slike tilfelle spør man ikke - bare trekker seg stille tilbake og lar ham være i fred!

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Det er helt vanlig å runke om morgenen. Det er en mild oppvåkning.

Skrevet

Synes du burde spurt om han ville ha hjelp i stedet for å freake helt ut.

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor tro det verste? Jeg hadde ikke tenkt tanken engang på at det kunne dreie seg om noe annet enn en ren invitasjon til meg... :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Hva faen?!? Hva slakgs saiko kontrollerende oversjalu kjerring er du? Kan han ikke runke når pokker det passer han? Og om han er kåt på morgenen og runker så skal vel du drite en lang i hvorfor!

overly attached girlfriend irl!

"jeg ser at du runker.

:blink:

1Er det ikke litt for tidlig om morningen for at du tenker på meg?

Har du vært drømutro?"

Jeg tror ikke at du har noe å bekymre deg for TS!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tyder det på at man hadde en seksuell drøm dersom man våkner, er kåt med en gang og begynner å onanere uten å en gang skru på noe å se på?

Jeg kom hjem til kjæresten min i dag, og fikk aldri en så liten overraskelse da jeg åpnet døren og så kjæresten min ligge med øynene igjen å runke mer eller mindre i søvne.

Jeg spurte om han hadde en sexdrøm i og med at han lå å runka der. Han påsto han ikke hadde hatt det og at han tenkte på meg..

Løgn?

Anonym poster: 11bf379cf05e570a86327dde2854b4a4

Du tvang han til å lyve. Dette er normalt Kan du ikke google i stedenfor. Blir så j...mange teite spørsmål her inne.

Gikk du virkelig inn, uten å liste deg ut???Og i tillegg stilte han spørsmål?

ER du blond i tilegg<br /><br /> Anonym poster: e9d51e76962496f1f86d5972968a902d

• Liker 1
Gjest Minpin
Skrevet

Haha, har det virkelig noe å si hvorfor han gjorde det?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spørre han? Gjør slutt i stedet! Det er jo tydelig han er utro. Han har sex med noen annen enn deg, høyrehånden sin. Dump han!

Anonym poster: d60dea28ef7e6829476235636380fbad

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...