Gjest augustjenta Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 Hmm....sitter med en vond følelse i magen.. For ca 4 mnd siden begynte jeg å føle jeg var litt hoven i armhulen, akkurat som om det var noe der. Gikk til legen etter stund, han trodde ikke dette var noe jeg skulle bekymre meg over. Men sendte meg allikvel så jeg skulle slippe å bekymre meg, til mammografi. Fikk time der, og de tok mammografi og ultralyd av bryster og armhuler, men fant ingenting. Alt så bra ut. Nå ca 2 mnd etter mammografi syns jeg det ene brystet er blitt større, og at det er en liten klump i brystet. At det brystet kan ha blitt større kan være noe jeg innbiller meg ,for det brystet har alltid vært litt større enn det andre. Å om den kulen har vært der før veit jeg ikke, jeg har aldri vært flink til å undersøke brystene selv.. Men nå tenker jeg konstant at jeg har kreft og at jeg skal dø. Veit det bare er å komme seg til lege, men uff... Tenk om tenk om tenk om... Noen som erfaring eller hatt sånne kuler? Og siden jeg var på mammografi og ultralyd, kan det være no "dritt" der da??
AnonymBruker Skrevet 6. august 2012 #2 Skrevet 6. august 2012 Synes du må prøve å slappe av litt. Tviler sterkt på at denne kulen er farlig,ettersom du har tatt røntgen og ultralyd .På den korte tiden er det utrolig skjeldent at en kreftkul dukker opp. Anonym poster: 83c658be9be563206de39d6ac5d3b10c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå