Gå til innhold

Kontakt mellom dater

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har datet i snart 2 måneder nå, 1-2 ganger i uken, og hver date har vært helt perfekt (i mine øyne). Alt går lett og naturlig og all interesse føles gjensidig. Morsomme, aktive dater, med konstant kjæresteaktig oppførsel med holding av hender og klining, og stort sett avsluttes dagen med sex og overnatting. "Dessverre" har alt dette ført til at jeg har blitt dønn forelska i henne. :-p Vi er begge i starten av 30-årene.

Problemet(?) er at mellom datene er det nesten helt stille, bare noen få intetsigende meldinger og en sjelden telefonsamtale er max. Jeg tar initiativet som oftest, og prøver med komplimenter (ikke FOR mye) og "takk for i går"-meldinger, men det kommer ALDRI respons på det, og av og til kommer det ikke svar i det hele tatt. Så da slutter jeg jo å prøve også og da blir det jo enda mer stille.. helt til jeg blir frustrert nok til å be henne ut igjen, og blir like overrasket hver gang hun sier ja.

Hun er en veldig selvstendig og opptatt person, og er nok for travel med andre ting til å ha mye kontakt, men det er rimelig frustrerende at det er så enorm forskjell mellom møter og ikke-møter. Vi har ikke hatt noen diskusjon om hva vi er ute etter (seriøst/useriøst), litt fordi det under møtene ikke trengs noe mer bekreftelser enn de som er der hele tiden, og litt for at hun har advart om at hun har vanskelig for å slippe folk innpå seg - noe som gjør at jeg ikke stresser med "alvorlige" temaer for å gi henne nok tid til å bli trygg.

Så hva er greia her egentlig. Tolker jeg møtene helt feil, er hun bare "ute etter en ting"? Eller trenger hun tid til en fullstendig timeout mellom de gangene vi møtes?

Dette er såpass frustrerende at i sum så gir en snittuke mer pine enn glede.:-p Så vurderer å bare droppe ut her før det blir for vanskelig (eller er det magefølelsen som sier at dette ikke blir noe mer kanskje?). Jeg prøver å "play it cool", men det er stadig mer vanskelig pga de dumme forelskafølelsene som har sneket seg inn.:-)

Er det noen som kjenner seg igjen i hun-siden her og har noe bra råd?

Anonym poster: 276dde970c10396f58388360a306591e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun vil ikke ha noe mer enn hun får nå.

Og det finnes ingenting som tilsier at dette kommer til å endre seg. Det velger bare hun.

Dårlig magefølelse er stort sett et dårlig tegn.

AnonymBruker
Skrevet

Hun høres ikke spesielt interessert ut, nei. Jeg vet med meg selv at jeg gjerne vil ha litt kontakt (og enten tar kontakt selv eller svarer aktivt om han tar initiativ) dersom jeg er betatt og litt seriøs. Høres litt ut som ei eksen min hang etter for en stund siden. Driver hun med okkultisme?

Anonym poster: 0fac139dd7c9d6bbd0b9e8175c5dd386

Skrevet

hun er nok bare ikke sånn veldig interessert men synes det er ok å bli med ut på dates allikevel. Prøv å ikke ta noe kontakt neste gang for å se om hun tar kontakt med deg i det hele tatt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Takk for svar.

Jeg har da hatt litt is i magen innimellom og ikke tatt kontakt, og da har hun gjerne sendt en kort melding, men mer for å sette i gang meg tror jeg.

Vanligvis ser jeg ikke-interessert-signaler greit, men det som forvirrer meg her er at hun er 100% på når vi er sammen - da virker hun oppriktig interessert (og fokusert) på meg.

Huff, jeg får vel bare prøve å bryte av før det blir knust hjerte.

Skrevet

Hva med å snakke med henne om hva hun føler før du bryter kontakten?

Du har vel ingenting å tape på det? Du kan jo bli positivt overrasket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...