AnonymBruker Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 Jeg har lyst til å kjøpe leketøy til meg selv. Jeg er singel og har fødselsdag om noen mnd. Så jeg vil ha noe å kose meg med til høsten og gjennom en lang, kald vinter. Har dere forslag til noen gode nettbutikker? Mottoet må vel være "billig men bra". På forhånd takk. Anonym poster: 198eef080ac4eaf9a5be4da190f15323
Silfen Skrevet 6. august 2012 #2 Skrevet 6. august 2012 Billig er ofte ikke bra. Jeg ville heller lagt litt penger i å få en skikkelig leksak som funker godt, er noenlunde stillegående og gir god nytelse. Og ikke minst som er holdbar. Selv har jeg en slik en og det er beste leketøyet jeg har hatt. Pluss at den er oppladbar og kommer i en fin boks som kan stå på nattbordet uten at man ser det er et leketøy. 2
Tulling Skrevet 6. august 2012 #3 Skrevet 6. august 2012 +1 på den Silfen la inn, tenkte på den med en gang før jeg så hun hadde lagt den inn her Den der er verdt hver krone.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2012 #4 Skrevet 6. august 2012 Billig er ofte ikke bra. Jeg ville heller lagt litt penger i å få en skikkelig leksak som funker godt, er noenlunde stillegående og gir god nytelse. Og ikke minst som er holdbar. Selv har jeg en slik en og det er beste leketøyet jeg har hatt. Pluss at den er oppladbar og kommer i en fin boks som kan stå på nattbordet uten at man ser det er et leketøy. Tusen takk for anbefalingen, Silfen og Tulling. På hvilken nettside finner jeg denne godsaken? Link? Anonym poster: 198eef080ac4eaf9a5be4da190f15323
Pialill Skrevet 7. august 2012 #6 Skrevet 7. august 2012 AH! urettferdig, har samme leketøyet, men min kom i en søt liten pose. En bok hadde vært mye mer praktisk! men på den andre siden er min rosa hehe Skal legge til at det er det beste leketøyet jeg også har hatt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå