Gå til innhold

Piercing i brystvorta

Fremhevede innlegg

Gjest Pepsi89
Skrevet

Har litt lyst på piercing i brystvorta, noen som har erfaring? Jeg sliter med at det ene bryste er større enn det andre, har operert det som er størst en gang, men fortsatt er det forskjell. Hvilket bryst bør jeg da velge? Jeg har lite følelse i brystvorta der jeg har operert. Er nesten 2år siden jeg opererte. Blir bryste større etter piercing?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brystet vokser ikke av piercing i nippelen :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt ut min og nippelen min har blitt stygg. Der hullene var stikker det nå to små tuter ut. Vil ikke anbefale deg å ta, også siden jeg nå synes det er blodharry. ;)

Anonym poster: 20ef823cb3d84b593be37ea3fa578db0

Gjest Loverdose
Skrevet

Hverken brystvorten eller brystet vokser om du tar piercing i brystvorten. Har selv piercing der. Du velger selv hvilket bryst du vil pierce, det at du har operert tidligere har nok ingen innvirkning på piercingen. :)

AnonymBruker
Skrevet

det blir ikke noen forandring på å str. men det gjør ikke no særlig vondt ta i brystvorten,så å ta der du har lite følelse er ingen hensikt.

Anonym poster: d72a3fc130295b14a51f78632f414015

Skrevet

Tror ikke det har noe å si hvilken du tar i... :)

Jeg synes forresten det var djevelsk vondt å ta i brystvortene, men det var jo kun vondt i det øyeblikket han stakk..

Skrevet

Da kan man vel ikke amme da?

Gjest Loverdose
Skrevet (endret)

Da kan man vel ikke amme da?

Jo det kan man, fjerner bare piercingsmykket.

Edit: Jeg syns ikke det var vondt! Syns faktisk det var litt deilig, jeg... :gjeiper:

Endret av Loverdose
Gjest Pepsi89
Skrevet

Å i dag tok jeg det :) Var ikke så vondt som jeg trodde. Det verste var når selve piercingen skulle på plass.. Men jeg overlevde og glad for at jeg er ferdig med det :) Gruet meg sikkelig.

Gjest Loverdose
Skrevet

Å i dag tok jeg det :) Var ikke så vondt som jeg trodde. Det verste var når selve piercingen skulle på plass.. Men jeg overlevde og glad for at jeg er ferdig med det :) Gruet meg sikkelig.

Gratulerer, var samme med meg også. Skalv og var så sinnssykt nervøs, og når nåla ble stukket gjennom ble jeg overrasket over hvor lite vondt det var!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...