Gå til innhold

Bli noens venn!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Halloen! :)

Jente 22 år. Hedmark. Har kjæreste. Bor alene. 0 barn :tongue:
Har mistet kontakten med de fleste venner/bekjente på grunn av mye flytting frem og tilbake i barndommen. Har nå bodd på samme sted i Hedmark i noen år nå, men det er litt vanskelig å bygge seg en omgangskrets.
Det er ikke så lett som man vil at det skal være hvertfall! :fnise:
Hvis du ønsker å ta kontakt, så bare pling på en epost. 
Jeg er supersnill, tror jeg! Er veldig imøtekommende og åpen for å snakke med alle rundt meg :) 

Epost: [email protected] !   

Endret av caosc
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
13 timer siden, caosc skrev:

Halloen! :)

Jente 22 år. Hedmark. Har kjæreste. Bor alene. 0 barn :tongue:
Har mistet kontakten med de fleste venner/bekjente på grunn av mye flytting frem og tilbake i barndommen. Har nå bodd på samme sted i Hedmark i noen år nå, men det er litt vanskelig å bygge seg en omgangskrets.
Det er ikke så lett som man vil at det skal være hvertfall! :fnise:
Hvis du ønsker å ta kontakt, så bare pling på en epost. 
Jeg er supersnill, tror jeg! Er veldig imøtekommende og åpen for å snakke med alle rundt meg :) 

Epost: [email protected] !   

Uups, noen skrivefeil :P 

Endret av caosc
Gjest Jacklost
Skrevet
4 minutter siden, caosc skrev:

Du har bare vært her i 30 minutter men jeg liker deg allerede :biggrin: Jeg vil gjerne chatte med deg hvis du vil? Jeg vil bare sjekke før jeg sender mld til Mail :)

Skrevet
6 minutter siden, Jacklost skrev:

Du har bare vært her i 30 minutter men jeg liker deg allerede :biggrin: Jeg vil gjerne chatte med deg hvis du vil? Jeg vil bare sjekke før jeg sender mld til Mail :)

Hoho, jeg vet jeg ikke har vært medlem her inne så mange minutter! Jeg griper sjangsen og snakker med deg jeg vet du! Pling på :) 

Skrevet

Jente, 22 år, Bergen. Skrik ut :-)

Skrevet

Mann på 33 som holder til litt utenfor Tr.heim her. Jobber som snekker,og er singel.   Hvis noen har lyst på kontakt,så si endelig ifra :) Både fra fjern og nær. PM mottas med takk :)

Skrevet
Den 12.11.2015 at 18.40, pistasjenøtt15 skrev:

Kvinne, 50, bor I Oslo. Ønsker å møte nye venner og bekjentskaper over nett, og kanskje etterhvert møtes i virkeligheten. Jobber, har en sønn på 13 år og er skilt. Synes det er koselig å bli kjent med nye mennesker :)

Heisann :) 

Skrevet
18 timer siden, pistasjenøtt15 skrev:

Hei :)

Hei hei :)   Jonas her...

Skrevet
7 timer siden, Trøndermann skrev:

Hei hei :)   Jonas her...

Hei :) Jeg heter Birthe. Hvor bor du da?

Skrevet

Jente, 22 år. Student i Bergen :) 

ønsker å utvide vennekretsen, da jeg ikke kjenner så mange i Bergen 

Skrevet
Den 12. november 2015 at 18.40, pistasjenøtt15 skrev:

Kvinne, 50, bor I Oslo. Ønsker å møte nye venner og bekjentskaper over nett, og kanskje etterhvert møtes i virkeligheten. Jobber, har en sønn på 13 år og er skilt. Synes det er koselig å bli kjent med nye mennesker :)

Hei, jeg bor i Bærum, kvinne på omtrent samme alder.

Alltid kjekt med nye venner😄

Skrevet

Hei :) Ja, det er hyggelig det :) Har du barn også? 

Skrevet

Jeg er ei sta jente på 25 år. Som føler meg nerdete, men sammen med nerder blir veldig IKKE nerd. Bor i Hønefoss. Driver i blant med warhammer, liker Harry Potter svært godt og ser på alt for mange serier. :) 

Skrevet

Jente 28 år- intresert i tv,film, og trening. Noen som vil melde?😊

Skrevet
1 time siden, Somethingtodo skrev:

Jente 28 år- intresert i tv,film, og trening. Noen som vil melde?😊

Ja :laugh: Sender deg en PM!

Skrevet

Artig dette! :) 

Jeg er kvinne, 20 år, boende i Rogaland, men er opprinnelig fra Nord-Norge. Har samboer. Vi flyttet hit for ikke lenge siden og jeg har ingen bekjente her sett bort i fra samboers søster m/sin lille familie, som er naboene våre. Har veldig lyst på noen å snakke med, å bli kjent med (vennskap). De jeg jobber med er i 40-60-årene og jeg klarer ikke finne tonen med alle. 

Jeg er en åpen, glad, rar (forhåpentligvis på en god måte), snill og litt små-nerdete jente med interesse for film, spill og trening (i alle fall før, men har lyst å begynne på'n igjen). :laugh: Jeg er nok av den typen som har få, men veldig gode og nære venner. Er ærlig og trofast - folk kommer ofte til meg når de trenger å få noe ut av hjertet, virker det som. Men det har jeg ikke noe i mot. Hvis du har lyst til å bli litt mer kjent med meg, bare ta kontakt på PM eller via mail! 

epost: [email protected]

Skrevet (endret)

Jente, 18 år, Telemark

Endret av Vickz
Fjernet mye, vil egentlig slette men finner ikke ut hvordan
Skrevet

Hei. Mann på 42 som bor i nordre land her. Føler meg som 30. Har ikke bodd der så lenge, søker venner.   :-)

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg vil gjerne bli noens venn!:)

Litt om meg: Jente 24 år som bor i Vestfold. Liker å sitte på cafe og skravle, få besøk, komme på besøk, vennindekvelder o.l og gå turer :) 
Er singel og ikke i arbeid så har mye fritid til og prate :)

Endret av Ompus
Rettet opp, la til mer info

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...