langbein86 Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Jeg drømmer så mye hver natt, masse forskjellige drømmer, og alle er like klare for meg når jeg våkner. De føles så innmari ekte og jeg sliter litt med at følelsene i drømmen henger ved meg resten av dagen. har ofte mareritt og da har jeg den ekle redselen inni meg lenge.. jeg husker masse drømmer fra jeg var liten også, helt fra barnehagetida.. er ikke så innmari glad for dette for ofte drømmer jeg om personer jeg kjenner som er døde, drømmer at de lever.. og når jeg våkner blir jeg så innmari lei meg.. gråter også i søvne når jeg drømmer triste ting.. er dette normalt? de fleste vennene mine og typen sider de nesten aldri husker drømmene sine.. har jeg en overraktiv hjerne ellerno? har alltid vært sånn, flere som har det på samme måte?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 syntes det høres gøy ut, jeg husker nesten aldri hva jeg har drømt.. Anonym poster: 7f942f18e630c28b126b996d3b6fc40d 1
Gjest foremma Skrevet 5. august 2012 #4 Skrevet 5. august 2012 Jeg har samme problemet. Er spesiellt jævlig nå når jeg crusher på en mann som bor i et annet land. Dette gjør at jeg drømmer jeg er der, eller han her, hver eneste natt. gjør så vondt å våkne opp da. Har også drømt om mennesker som er døde, mennesker som jeg har vært nære. Kan også våkne opp med tårer i øynene osv. Er overhodet ikke gøy, det er forjævlig.
following_angels Skrevet 6. august 2012 #5 Skrevet 6. august 2012 Opplever akkurat det samme! Kan våkne av at jeg gråter av en av drømmene mine, ler, skriker e.l. Snakker masse i søvne, gjør ting (som f.eks ta tak i folk og snakke til de hvis jeg deler seng med noen) og kan gå rundt i søvne også. Drømmer veldig mye hver natt, og det føles veldig ekte, noen ganger lurer jeg til og med på om det egentlig var drøm eller virkelighet. Litt kjipt å måtte ringe folk og spørre om "skjedde det egentlig?" xD Men har ingen tips til hva som kan hjelpe, bortsett fra at jeg merker at jeg sover mer urolig om jeg er bekymret for noe eller er stresset. Prøv å slappe helt av før du legger deg, og tenk på koselige ting. Vet ikke om det hjelper så mye...
AnonymBruker Skrevet 6. august 2012 #6 Skrevet 6. august 2012 Jeg vet ikke om det er normalt, men jeg drømmer også mye. Stort sett vonde drømmer, og jeg er kjempesliten når jeg våkner fordi jeg har drømt hele natta. Anonym poster: fb7b1a9364aefb736384d787368a0f0e
Gjest Jente 84 Skrevet 13. januar 2013 #7 Skrevet 13. januar 2013 Jeg har samme problem. Husker ikke alltid klart hva jeg har drømt men alltid bruddstykker. Ikke kult å våkne med klump i halsen og trist. Leste en gang at mareritt er angst i søvne. Virker logisk da jeg drømmer om fæle ting som skjer meg eller de jeg er glad i. Vil prøve å finne ut mer om dette!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå