Gjest Helle Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Jeg ønsker å få brystene mine undersøkt i forbindelse med å utelukke/avdekke brystkreft. Jeg har en mann til fastlege men ønsker å gjøre dette hos en kvinne. Jeg vet at det jobber en kvinne på det legekontoret der han jobber. Tror dere det er mulig at jeg kan få gjort dette hos henne?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 Jeg ønsker å få brystene mine undersøkt i forbindelse med å utelukke/avdekke brystkreft. Jeg har en mann til fastlege men ønsker å gjøre dette hos en kvinne. Jeg vet at det jobber en kvinne på det legekontoret der han jobber. Tror dere det er mulig at jeg kan få gjort dette hos henne? Det pleier å gå greit å få time hos andre leger på legekontoret. Anonym poster: 846a6ba118e18608e5b8c6833c0f1437 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 ja det er det nok. jeg har vært på legekontorer som ikke er min faste jeg ber om mann å jeg får det som jeg vil.når jeg skal ha gyno undersøkelse spør de alltid om jeg vil ha kvinne eller mann. Anonym poster: f2400e25cfd59f7c23992579b5f506b4
Feminist1 Skrevet 5. august 2012 #4 Skrevet 5. august 2012 Ja er mulig det, bare å bestille time og høre om du kan få en kvinnelig lege. Eventuelt så kan du bytte fastlege via fastlegeordingen. 1
Gjest Helle Skrevet 5. august 2012 #5 Skrevet 5. august 2012 Takk for hurtig svar.Da ordner det seg. Ønsker ikke å bytte lege for jeg er fornøyd med han ellers. Ønsker kun en kvinne til denne undersøkelsen. Går ellers til egen gynekolog. Ts.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå