Gjest Gjest Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Visste ikke helt hvor denne tråden hører hjemme, men jeg postet den nå her da. Jeg har veldig lyst på piercing. Enten i selve leppa, eller Monroe/Madonna piercing. Men greia er, jeg har ingen anelse om jeg ville kledd det eller ikke. Hva mener du skal til før en person kler piercing? (enten piercing generelt, eller disse spesifikke) Bør en ha en viss stil, kler en det bedre med større/mindre leppe, med en viss ansiktsform osv.. Kom gjerne med bilde-eksempler.
The Kitten Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 Jeg synes ingen kler piercing i ansiktet.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 Greit nok. Så du syns ingen kler det bedre enn andre heller?
kills Skrevet 5. august 2012 #4 Skrevet 5. august 2012 Det er sjeldent jeg ser noen som kler piercinger. Synes rett og slett at det er harry.
Gjest Loverdose Skrevet 5. august 2012 #5 Skrevet 5. august 2012 Det er klart at det finnes mennesker som ikke syns at noen kler piercing, rett og slett fordi de i utgangspunktet syns det er harry. :gjeiper: Selv har jeg flere piercinger og syns piercinger er fint. Jeg ser på piercinger som smykker i ansiktet og som pynt. Om man kler piercing eller ikke må man selv bedømme. Jeg ville for litt siden ta piercing i overleppa (ikke madonna, men medusa, som er midt på overleppa), men dette fant jeg ut at jeg ikke kledde, derfor slo jeg det ifra meg. Første gang jeg tok piercing tok jeg i brynet, og dette er den piercingen jeg har kledd best. Dessverre tok jeg den når jeg var alt for ung og ikke forsto hvordan jeg skulle rense den og hvor viktig det var, så det endte med ekstrem betennelse. Sitter igjen med et forferdelig stygt arr. For å finne ut om du passer piercingen, så kan du tegne den på deg i ansiktet med en eyeliner eller penn og studere deg selv, og se om du selv syns du kler det. Bommerten med madonna piercing er at man fort kan se veldig tøsete ut. Letteste hadde vært om du la ut bilde av deg selv der du har tegnet på piercingen, slik at andre kan bedømme det. Jeg spurte alltid de rundt meg før jeg tok piercing om jeg kledde piercingen, jeg spurte også hun på piercingstudioet som tar piercinger på meg. Man trenger ikke ha en viss stil eller ansiktsform for å kle piercinger heller (men så klart, om man ellers er ganske plain og kjedelig i stilen så ser det en smule malplassert ut om personen plutselig har en piercing i ansiktet). :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2012 #6 Skrevet 5. august 2012 Tusen takk for et veldig nyttig svar Loverdose, det var sånne svar jeg var ute etter Tror jeg skal gå å tegne litt med eyeliner jeg altså, så får jeg se hva jeg syns. Skulle ha lagt ut også så andre kunne delt sine meninger, men det er jeg for pyse til..
Gjest Loverdose Skrevet 5. august 2012 #7 Skrevet 5. august 2012 Du kan gjerne lage deg en bruker og sende bildet på PM til meg, eventuelt til andre brukere som også er interesserte i å bedømme. Eller så kan du spørre noen av vennene dine eller foreldrene dine (om de ellers syns piercinger ser helt ok ut).
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2012 #8 Skrevet 5. august 2012 Det hadde kanskje vært noe ja! Tror jammen jeg skal gjøre det jeg..
Envy Skrevet 5. august 2012 #9 Skrevet 5. august 2012 Folk med en litt tøff, rocka stil kler ofte piercinger
~hope Skrevet 5. august 2012 #10 Skrevet 5. august 2012 Da laget jeg meg bruker. Loverdose, jeg sender deg en PM med bilde etterhvert jeg
Ragnarokr Skrevet 5. august 2012 #11 Skrevet 5. august 2012 Er nok lurt å tegne det på seg selv ja, jeg gjorde det før jeg valgte å ta piercing! Jeg har monroe/madonna, noe som kan se litt billig ut, jeg synes det avhenger litt av hvordan stil man har egentlig Jeg har en mer alternativ stil enn de fleste så jeg kledde det iallfall
~hope Skrevet 5. august 2012 #12 Skrevet 5. august 2012 Ja det er nettopp det jeg er redd for med Monroe'n , at det skal se billig ut. Men jeg har ikke en klesstil eller personlighet som gjør at jeg vil bli sett på som billig, så tror (håper) ikke det gjør det.
Gjest *dragoon* Skrevet 5. august 2012 #13 Skrevet 5. august 2012 Enda bedre: Finn et bilde av piercingen du har lyst på og bruk photoshop (eller annet bilderedigeringsprogram) til å plassere den på et bilde av deg.
~hope Skrevet 5. august 2012 #14 Skrevet 5. august 2012 Det gjorde jeg faktisk nå nettopp! Var myye enklere å se for seg hvordan det blir Fremdeles vanskelig å avgjøre selv om jeg kler det eller ikke.
The Kitten Skrevet 5. august 2012 #15 Skrevet 5. august 2012 Greit nok. Så du syns ingen kler det bedre enn andre heller? I grunnen ikke, men de med ringer ser dummest ut. De ser ut som okser hele gjengen.
Gjest Loverdose Skrevet 5. august 2012 #16 Skrevet 5. august 2012 Da laget jeg meg bruker. Loverdose, jeg sender deg en PM med bilde etterhvert jeg Jepp, fikk det og jeg har svart også.
Envy Skrevet 6. august 2012 #18 Skrevet 6. august 2012 Det gjorde jeg faktisk nå nettopp! Var myye enklere å se for seg hvordan det blir Fremdeles vanskelig å avgjøre selv om jeg kler det eller ikke. Da jeg skulle ta piercing i leppa renset jeg en øredobb som var på størrelse med den ringen de setter inn og satte på leppa. Da ser man jo faktisk akkurat hvordan det blir Monroe er og blir billig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå