Gå til innhold

Lap dance

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min kjære sengepartner har lenge gitt uttrykk for at han ønsker å se meg danse lap dance, men jeg aner ikke hvordan man gjør det. Jeg eier ikke takt og aner heller ikke hvordan man beveger kroppen på en sexy og sensuell måte...

Noen som har noen gode tips om hvordan jeg kan lære meg det uten å se ut en klumsete idiot? :fnise:

Anonym poster: 71a7e54a8b8e17ec6d68ff6d999dc998

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha, lykke til! dette har jeg aldri turt :fnise: øv deg forran speilet hjemme !

Anonym poster: 1bebc8011671c6029e42b7040d8ba6c0

Skrevet

Drikk et par glass vin først hvis du er nervøs! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke tenk for mye på at du skal fremføre en perfekt dans til perfekt musikk. For all del, se gjerne noen youtube videor e.l. og øv deg litt. Men fokuser på deg selv, stell deg godt, ta på deg noe tøy du vet han liker og han kommer til å digge det.

Anonym poster: 440354c65baa47bce08f3af7ff00dfac

Skrevet

Hehe, i mitt forhold var det jeg som var så smart og sa at jeg skulle danse lap dance for han! Har ikke gjort det enda, og er egentlig sykelig nervøs, selv om jeg har god tid på å forberede noe! (Langdistanseforhold, ses ikke mer enn hver 2. mnd ca..)

Skrevet

Haha, har samme problemet! Bare at jeg kan det å danse på en sexy måte. Men er fortsatt sykt nervøs og har aldri gjort noe sånt før så jeg tørr ikke. Selvom jeg har lovet han der flere ganger og han maser fortsatt om det når han kommer på det.. :tongue: Lykke til! :)

Skrevet

Jeg lurer på det samme. Er det ingen dansere eller eksperter her :sjenert:<br /><br /> Anonym poster: 12b793e00480563448e9bfaaf6134a0c

Skrevet

Jeg tror dere overdimensjonerer prosjektet. Keep it simple. :)

Gjest Wanderlust
Skrevet

Dra på poledancing! En venninne av meg dro dit og det skal visst være veldig befriende og selvtillitsskapende. Da lærer du å slippe deg selv litt løs. Det er i alle fall det det handler om for min del - at jeg ikke helt tør det. Tenker å dra et par ganger selv :)

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Dra på poledancing! En venninne av meg dro dit og det skal visst være veldig befriende og selvtillitsskapende. Da lærer du å slippe deg selv litt løs. Det er i alle fall det det handler om for min del - at jeg ikke helt tør det. Tenker å dra et par ganger selv :)

det gjorde eg.

fekk mange tips som kan brukast heime. treng ingen stang. vrikking og dansing...veldig kjekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...