Gå til innhold

Singel for alltid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ei jente på snart 28 år.. Er singel og sånn som det er nå føles det som jeg kommer til å være singel og barnløs for alltid.. Vet ikke hvorfor det føles sånn.

Får ofte høre at folk ikke forstår at jeg er singel, at jeg er både søt og snill. har mange venner og lever et sosialt liv så handler ikke om det.

Noen flere som er eller har vært i min situasjon??

Anonym poster: 667bc2710926cf72e9c1029687215e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. Samme som deg, men ett år eldre.

Men regner med at det ordner seg etterhvert.

Anonym poster: 6e88ee48da65cfa03ea15e922f2c7539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man går rundt å tenker over at man er singel så tror jeg lite vil endres. Her er det tankegangen det går på. Den dagen man innser at å være singel søren meg er veldig OK det også, så kan man plutselig bli postivt overrasket. Enten om man da blir mer komfortabel med sin situasjon og slik med seg selv, eller om man da plutselig møter noen helt uventet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei venninne som var singel til hun var 30, så fant hun plutselig kjæresten sin :) Og jeg ser at min fetter på nærmere 40, som i følge søsknene aldri har hatt dame, fikk kjæreste i vinter. En annen jeg trodde skulle forbli evig ungkar (etter et forhold som tenåring), er i følge facebook i et forhold nå, han er 40... så det kan ordne seg, men din egen innstilling er nok viktig.

Anonym poster: c925d7ff793e825f6aafd58972197815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...