AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Joda.. Jeg har et problem og det er at jeg er ufattelig morgengretten. De aller fleste er jo veldig gretne og eventuelt deprimerte/sure om morgenen, men jeg tar virkelig kaka.. Jeg kan finne på å begynne å gråte og bli suicidal på hele greia. Jeg sliter jo med depresjon og bipolar lidelse, men det at jeg er trøtt og sint om morgenene er jo helt normalt. Jeg kan for eksempel finne på å be kjæresten min dra til helvete når han vekker meg (han vekker meg på en veldig fin måte, stryker på meg og kysser meg og sier at jeg må stå opp), jeg har jo til og med i halvsøvne sagt til han at der er kniver på kjøkkenet og jeg nøler ikke med å bruke dem.. Joda.. Nå har jeg nettopp våknet, og humøret er helt ok. Mamma vekte meg nettopp på en helt ok måte, ringte meg og sa at jeg måtte stå opp nå (har helgejobb og skal på jobb snart). Jeg vet ikke hvorfor humøret mitt er ok nå, jeg har sovet siden klokken var 7 i dag tidlig... Jeg har mine dager der jeg våkner med et smil rundt munnen, noen ganger spesielt når kjæresten vekker meg - men som oftest er jeg veldig sur og lei. Og jeg er jo lei av å være slik også, for når jeg først har våknet og er oppegående, får jeg dårlig samvittighet for hvordan jeg oppfører meg om morgenen! Jeg er jo skikkelig slem, sier frekke og slemme ting og gneller om alt mulig og syter. Jeg vet jo at det er min egen feil og at jeg selv burde gjøre noe, men er det noen som har tips til hvordan jeg kan komme meg opp fortest mulig og ikke lage et helvetes mas og styr? Jeg har en del ting jeg sliter med, men det å komme seg opp om morgenen og gripe dagen er noe jeg sliter veldig med. Har så lyst å stå opp hver morgen og være glad. Om det er følelser eller tanker er jeg usikker på, følelser kan jeg jo ikke endre på - men tanker er jo fullt mulig å endre på.. Alle tips tas imot med takk. Anonym poster: ebac865fb36a04da18712cb6baf51754
AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 Kanskje en god start er å sørge for å vekke deg selv, sånn at du får være helt i fred sånn i begynnelsen av dagen? Sånn sett får du mindre grunn til å ha dårlig samvittighet også, for da har du jo ikke brukt kjeft på noen. <br /><br /> Anonym poster: eb258a283650df5d0ba814f5ffbde0ed
Missandei Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 Det første jeg tenker er at det har sammenhenge med problemene dine, går du til behandling? Hvis ikke burde det ihvertfall være første steg! Sover du nok?
The Kitten Skrevet 5. august 2012 #4 Skrevet 5. august 2012 Selv om du sliter, er det ingen unnskylding for å be kjæresten din dra til helvete når han vekker deg. Skaff deg en vekkerklokke, så slipper han å få slengt stygge kommentarer når du skal våkne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå