Gå til innhold

Helly hansen jakke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går kjøpte jeg meg en helly hansen jakke for 2000 kroner i hvit og lurer på om mange synes HH jakkene er veldig fjortis og at det er unødvendig å bruke så sinnsykt mye penger på en jakke?

Anonym poster: 5d6c5476970189c073670a555f9b0e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok en del som synes seilerjakkene fra HH er fjortis, men for en så høy pris er du jo garantert god kvalitet og da må jo jakken holde i mange år! Prisen har ikke mye å si i og med at du kommer til å bruke jakken i mange år, noe du ikke ville gjort om du kjøpte en billig jakke :)

Hvis du kjemmes av å bruke jakken allerede nå bør du nok bytte den i en annen i og med at du ikke kommer til å bruke den i så mange år som den hadde holdt ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nylig en hvit HH jakke til min datter på 15. Betalte 1500,- for den i Sverige ;)

Anonym poster: bcd67be7c5a18e68148300237ec0a49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HH-jakker og i det hele tatt seilejakker blir litt dumt i Oslo sentrum eller på fjelltur til Trysil. På båttur og ved sjøen er det der i mot godkjent, imo.

Men det er jo ingenting å si på at det er flotte jakker å ha på seg når det bøtter ned fra himmelen. Da er du etter mitt syn også unnskyldt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Helly Hansen-jakke, men jeg ser ikke på det som fjortis i det hele tatt, selv om mange kanskje gjør det. Jakken er i så utrolig god kvalitet, og den er gull verdt på skikkelige regnværsdager (som det mange av her jeg bor...) hvor det bøtter ned og regner sidelengs og alt som er. Det blir annerledes hvis du bruker jakken når det er sol og fint vær, skal til byen etc, men så lenge du bruker den "riktig" er det jo ikke noe gale i det. Jeg ser på det som en skikkelig god investering, jeg kommer i hvert fall til å ha min jakke i MANGE år fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at uansett hvilken jakke du kjøper av denne sorten så kommer noen til å skrike fjortis. Som da jeg ble klar over at min Bergans jakke var sossis og kjøpt for å imponere og det var bare fjortisene som skulle skryte som kjøpte seg slike jakker her inne. Etter litt googling kan jeg ikke skjønne hva som skulle være fjortis med disse hh jakkene. Mitt sports/tur/regntøy koster mer enn 2000 kr, men jeg har tross alt hatt det nå i 6-7 år, så jeg mener slikt tøy er absolutt verd prisen, og jeg er så kjedelig at jeg kler meg etter vær og vind så det blir mye brukt.

Men om du er usikker, om du tror du ikke kommer til å bruke det så er det best å levere det tilbake, fremfor at det henger ubrukt i garderoben i 10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...