Gå til innhold

navnet Alma

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Maneater?
Skrevet

Har aldri likt det. Dessuten minner det bare om hovedpersonen i "Få meg på, for faen" som blir kalt PikkAlma

En som skjønte den iallefall

AnonymBruker
Skrevet

Hun blir i alle fall aldri direktør med et så veikt navn. Men hvis det er greit at hun blir nok en sykepleier, så for all del.

Anonym poster: 7495850b113921afad6d2617bc837100

Gjest Vena Cava
Skrevet (endret)

Hun blir i alle fall aldri direktør med et så veikt navn. Men hvis det er greit at hun blir nok en sykepleier, så for all del.

Anonym poster: 7495850b113921afad6d2617bc837100

Åja så navnet til folk avgjør hvilken utdannelse man velger àltså..?

Og kan jeg spørre hva som er galt med å være "nok en sykepleier"? Vi trenger sykepleiere. Gnitne direktører/forretningsmenn har vi derimot nok av.

Endret av Håhinglå
Skrevet (endret)

fint navn :)

om jeg får en jente skal hun hete lilly som også er et slikt gammeldags navn etter farmoren min :)

Endret av ^me^
AnonymBruker
Skrevet

Heller Palma enn Alma.

Anonym poster: 06af81ca14ec014a5b4d44af0ed290b4

Gjest Vena Cava
Skrevet (endret)

Alma er forresten veldig fint. Ikke et kjedelig og oppbrukt motenavn som "alle" skal ha.

Kjempedumt at man skal la assosiasjoner til filmkarakterer e.l påvirke ens navnevalg, det vil jo ikke være noen navn igjen om man skal tenke sånn?

Gå for det navnet, Ts :)

Selv har jeg veldig sansen for navnet Ylva, om det blir en jente til en gang. Litt i samme båt som navnet Alma :)

Endret av Håhinglå
Skrevet

Tviler på at få meg på for faen blir husket særlig lenge. Så man burde ikke være bekymret for å bli forbundet med det..

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en hund som het Alma ;)

Anonym poster: 208424131ce26bc36eaf51034651e68d

Skrevet

Er drittlei av korte jentenamn med a-ending, så tommel ned frå meg... Synest ikkje det er spesielt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...