Gå til innhold

Morgenen etter en ONS

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal man forvente da, egentlig? Begge parter er jo som oftest klar over at det var en ons, og ikke noe mer enn det. Allikevel så "forventer" jeg at fyren jeg har hatt sex med er hyggelig, jeg tilbyr å låne bort dusj/jeg blir tilbudt å låne dusj, kanskje noe å drikke, litt trivelig smalltalk, og en klem når man går. Uten at jeg legger noe mer i det enn at det er en ons, selvfølgelig. Er jeg kravstor?

Har vært borti folk som har endret personlighet totalt over natta, neste morger er det om å gjøre å være surest mulig, overse meg mest mulig for å få meg fortest mulig ut (?). Jeg hadde jo gått uansett, men opplevelser hadde vært SÅ mye bedre om vedkommende hadde vært høffelig og hyggelig så det ikke blir sånn der superkleint.

Hva er greia? Hva forventer andre av en ONS morgenen etter?

Anonym poster: 2b6f56bc687005068c8b53aecd451d00

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har faktisk aldri opplevd det slik jeg. Har alltid blitt koselige stunder dagen etter, av og til frokost og litt mat og. Tror jeg muligens er en ganske grei menneskekjenner, og merker raskt hvem som er genuint hyggelige og hvem som bare har på seg sjekkemasken.

Anonym poster: d81132d894e677f65b3bf71a9648ea9e

AnonymBruker
Skrevet

Har faktisk aldri opplevd det slik jeg. Har alltid blitt koselige stunder dagen etter, av og til frokost og litt mat og. Tror jeg muligens er en ganske grei menneskekjenner, og merker raskt hvem som er genuint hyggelige og hvem som bare har på seg sjekkemasken.

Anonym poster: d81132d894e677f65b3bf71a9648ea9e

Jeg har som oftest også kun hatt hyggelige opplevelser, morgenknull, dusj, kanskje kaffe og litt mat og en hadet-klem. Men så har jeg også hatt noen av de ovennevnte (som om de vil kaste meg ut av huset så fort som overhodet mulig).

Anonym poster: 2b6f56bc687005068c8b53aecd451d00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...