Gjest Silje Skrevet 4. august 2012 #1 Skrevet 4. august 2012 Jeg har over en periode på 3 år slitt noe med psyken. Angst, noe tvangstanker og generelt negative tanker. Pga av dårlig arbeidsforhold og skole har jeg opplevd å møte veggen 2 ganger. De negative tankene slipper ikke taket. Og nå har jeg funnet ut at jeg må prate med noen profesjonelle om dette. Trenger sårt og endre tankemønster og gå videre. Er det noen av dere som har anbefalinger? Fint om dere også kan skrive hvor mye en time koster, ettersom jeg ikke har så fryktelig mye å rutte med.
Dragonfly84 Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 (endret) Du kan se på lista over psykologer med driftsavtale, sende brev til en del av dem og se hvor du havner på liste. Du kan ta noen prøvetimer før du bestemmer deg for om du vil fortsette hos den psykologen. Siden de har driftsavtale betaler du bare litt over 300 kr per time til du når frikort-taket, og etter det er det gratis Det er vanskelig å anbefale noen, siden det som passer for en person ikke passer for en annen. Personkjemi er viktig for å få et bra forhold til psykologen, så du må nesten bare prøve en time hos en og se hva du føler selv... Endret 5. august 2012 av Dragonfly84
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå