daemonia Skrevet 4. august 2012 #1 Skrevet 4. august 2012 Saken er den at jeg er drittlei av alt som har med brød å gjøre. Egentlig har jeg aldri likt brød.... Selv om det går an å variere med pålegg så er det bare ikke godt. Jeg klarer ikke å presse i meg brødmat over hodet. Nå er jeg så lei at jeg heller la være å spise. Hva gjør dere når dere er matleie? Jeg finnes ikke inspirert i matveien utenom når det kommer til middag. Det går helt greit.
Mari*Nade Skrevet 4. august 2012 #2 Skrevet 4. august 2012 Er du lei, så spis noe annet ;-) Salat med kylling, pasta e.l.? Frokostblanding med bær? Smoothie?
HedvigR Skrevet 4. august 2012 #3 Skrevet 4. august 2012 (endret) Eggmat er jo alltid enkelt og greit. Kokt egg, stekt egg, omelett, eggerøre...Egg og bacon :D Diverse salater, f.eks. med skinke, kylling, egg, pasta, eller bare grønt. Eventuelt ha litt olje eller cottage cheese/rømme og krydder over. Cottage cheese med fersk frukt, tørket frukt, rosiner, nøtter. Havregrøt. Kan også variere med frukt, nøtter, rosiner og cottage cheese her. Kutte opp diverse grønnsaker og legge i kaldt vann, og frukt og bær Wraps - Tortilla eller lomper som du kan fylle med hva du vil. Godt å smøre med kremost f.eks, og så bare pøse på med maten du liker. Endret 4. august 2012 av HedvigR
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå